تیم ملی در دوبی بسته می‌شود!

تیم ملی فوتبال ایران در دوبی آماده 2 دیدار حساس با امارات و کره جنوبی خواهد شد

اسکوچیچ فقط با 7 بازیکن داخلی راهی دوبی می‌شود و بقیه نفرات که لژیونر هستند، در محل برگزاری با امارات به تیم ملی ملحق می شوند.

نخستین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران روز یکشنبه با حضور بازیکنان شاغل در لیگ برتر برگزار شد. در این تمرین صالح حردانی، امید نورافکن، یاسین سلمانی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی و سیاوش یزدانی حضور داشتند. این تمرین زیر نظر کادرفنی تیم ملی اعم از اسکوچیچ و همین‌طور دستیاران خارجی و داخلی او از جمله وحید هاشمیان، کریم باقری و … برگزار شد تا تیم ملی با یک تمرین سبک و با تعداد نفرات اندک آماده سفر به دوبی شود.

بازیکنان لژیونر شاغل در لیگ‌های عربی و اروپایی به علت برگزاری مسابقات باشگاهی در این تمرین غایب بودند اما از یکشنبه خودشان را به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دوبی معرفی خواهند کرد و تا روز دوازدهم مهر ترکیب ۲۶ نفره تیم ملی کامل خواهد شد.

تیم ملی با این تمرین، مهیای سفر به دوبی می‌شود تا روز پانزدهم مهر در هفته سوم انتخابی جام جهانی رودرروی تیم ملی امارات قرار گیرد. شاگردان اسکوچیچ در صورت پیروزی در برابر امارات، ۹ امتیازی می‌شوند و سپس به ایران بازمی‌گردند تا پنج روز بعد (۲۰ مهر) برابر کره‌جنوبی به میدان بروند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.