محدودیت‌های کرونا، زمینه‌ساز آنفلوآنزا

کیوسک؛ مهم‌ترین رویدادهای منتشرشده در روزنامه‌های جهان؛ جمعه 8 اکتبر 2021

دیلی‌تلگراف یکی از روزنامه‌هایی است که گزارش می‌دهد عدم‌مصونیت به دلیل محدودیت‌های طولانی‌مدت در ارتباطات اجتماعی می‌تواند منجر به بروز فصلی مهلک از آنفلوآنزا در زمستان امسال شود.

نیویورک‌تایمز

فایزر، یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان واکسن کرونا درخواست تایید واکسن برای گروه سنی 5 تا 11 سال را داده است. این شرکت از سازمان غذا و داروی آمریکا خواسته استفاده از واکسن کرونا برای خردسالان را تایید و میلیون‌ها نفر را ایمن کند. نیویورک تایمز در این گزارش نوشته تاییدیه این سازمان احتمالا تا چند هفته دیگر خواهد رسید.

گاردین

کشف جزئیاتی از ردپای تحرکی با هدف شیوع سندرم تنفسی خاورمیانه در سال 2016 که ویروسی شبیه به ویروس کرونای فعلی است، روایت اصلی گاردین جمعه است. این روزنامه می‌گوید اقداماتی مانند نیاز به ذخیره تجهیزات حفاظتی و سیستم غربالگری برای مسافران در آن زمان عنوان شده بود، اما گزارش تشخیص شیوع همه‌گیری سال 2016 می‌گوید سیاستمداران و سیستم‌های بهداشت و درمان در انجام این کار کوتاهی کرده‌اند.

دیلی‌تلگراف

دیلی‌تلگراف یکی از روزنامه‌هایی است که گزارش می‌دهد عدم‌مصونیت به دلیل محدودیت‌های طولانی‌مدت در ارتباطات اجتماعی می‌تواند منجر به بروز فصلی مهلک از آنفلوآنزا در زمستان امسال شود. این روزنامه می‌گوید مسئولان درمانی هشدار داده‌اند که احتمال مرگ 60هزار نفر بر اثر آنفلوآنزا در انگلیس وجود دارد که بدترین تلفات از سال 1968 خواهد بود؛ مگر اینکه واکسن آنفلوآنزا در سطح زیاد تزریق شود.

 

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.