کشف جسد ۳ماه پس از غرق شدن در سد

این پسر 3 ماه قبل در سد غرق شده بود

جسد جوان مهابادی پس از سه ماه توسط کارگران شهرداری کشف شد. این کارگران هنگام تمیز کردن کنار سد با جسد این جوان مواجه شدند.

۱۵ تیرماه امسال دو پسر جوان برای شنا داخل سد رفتند. آنها به علت آشنا نبودن به فن شنا در قسمت عمیق سد غرق شدند. آتش‌نشانان و نیرو‌های امدادی توانستند یک روز بعد جسد پسر ۲۸ ساله را پیدا کنند. ولی هیچ اثری از پسر ۲۴ ساله نبود تا اینکه لباس‌های او روی آب کشف شد.

با کشف لباس‌ها و اطمینان از غرق شدن او جست‌وجو برای یافتن جسد پسر جوان ادامه یافت. با این‌حال هیچ ردی از او به‌دست نیامد. نیرو‌های آتش‌نشانی با وجود گذشت سه ماه هرازچندگاهی در سد برای یافتن او عملیات جست‌وجو را انجام می‌دادند، اما هیچ اثری از او نبود.

سرانجام صبح روز جمعه کارگران شهرداری هنگامی که مشغول تمیز کردن حاشیه سد بودند با یک جسد عریان در داخل آب روبه‌رو شدند. با اعلام موضوع به پلیس و آتش‌نشانی تحقیقات در این باره آغاز شد.

به گفته احمدی، رئیس سازمان آتش‌نشانی مهاباد، نیرو‌های غواصی با رفتن به داخل آب جسد را به بیرون منتقل کردند. در ادامه مشخص شد جسد متعلق به پسر ۲۴ ساله‌ای است که سه ماه قبل داخل سد غرق شده بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.