بررسی یک سانحه؛ چه کسی ستاره استقلالی‌ را زد؟

شایعه تصادف عمدی یک پرسپولیسی با پلاک مخدوش با موتورسیکلت امیرحسین صادقی دهان به دهان می‌چرخد

امیرحسین صادقی شب گذشته تصادف شدیدی را تجربه کرد؛ موضوع وقتی عجیب‌تر شد که او ساعتی قبل از تصادف یک استوری تند خطاب به پرسپولیسی‌ها گذاشت و برخی می‌گویند که یکی از هواداران سرخ‌پوش با خودروی پلاک مخدوش عمدا با ستاره استقلالی تصادف کرده؛ هرچند که خودش این شایعه عجیب را رد می‌کند.

جمعه شب خبر هولناک تصادف امیرحسین صادقی با موتور سیکلت خیلی سریع در فضای مجازی منتشر شد و عکس های خونین او نیز به ماجرا دامن زد. ستاره سابق استقلال و تیم ملی فوتبال خیلی سریع به بیمارستان منتقل شد اما همزمان با شرایط بد جسمانی او بازار داغ شایعات شبکه های اجتماعی را فرا گرفت.

صادقی که همواره در کری خوانی برای پرسپولیسی‌ها دستی بر آتش دارد روز قبل از تصادف خودش یک استوری تند منتشر کرد. او بعد از صعود استقلال در صفحه شخصی اش نوشته بود:‌«استقلال با 2 امتیاز صعود کرد. اما یک تیم سراغ دارم که امشب با 7 امتیاز می خواهد حذف شود. میگم زشت نباشه. پرچم بالاست (تاج کبیر)».

متاسفانه کم دقتی خودم در رانندگی با موتور بود که به گاردریل برخورد کردم. این تصادف ربطی به استوری که گذاشتم نداشت. پرسپولیسی‌ها فقط به صفحه من می‌آیند و فحاشی می‌کنند. مردم آنقدر هم بی رحم نیستند.

بعد از تصادف او شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه یک خودرو با پلاک مخدوش به موتور سیکلتی که صادقی سوار بر آن بوده زده و فرار کرده است. حتی گفته می‌شد که او پرچم پرسپولیسی را هم از شیشه خودرو بیرون آورده تا شایعه تصادف عمدی با این پیشکسوت استقلالی دهان به دهان بچرخد.

در این خصوص حتی وقتی آرش برهانی ستاره سابق استقلال هم به ملاقات صادقی در بیمارستان پارسیان رفت و لایو اینستاگرامی انتشار داد نیز هیچ صحبتی پیرامون چگونگی تصادف انجام نداد تا شایعات قوت بگیرد اما در نهایت خود صادقی همه موضوعات مطرح شده را تکذیب کرد.

مدافع سابق تیم ملی درباره چگونگی تصادفش با موتور سیکلت گفته است: «این ماجرا خیلی یک کلاغ ، چهل کلاغ شده است. متاسفانه کم دقتی خودم در رانندگی با موتور بود که به گاردریل برخورد کردم. این تصادف ربطی به استوری که گذاشتم نداشت. پرسپولیسی‌ها فقط به صفحه من می‌آیند و فحاشی می‌کنند. مردم آنقدر هم بی رحم نیستند. هیجان است دیگر و کاری نمی‌شود کرد.»

صادقی در بخش دیگری از حرف‌هایش البته گفته که در آینده هم دوباره برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خواند: «را اذیت نکرده و نمی‌کنم. اینها کری خوانی است و کل‌کل نکنیم که روزمان شب نمی‌شود. خط فقر ایران 10 میلیون تومان است و باید با کل کل زندگی‌مان را بگذرانیم.»

این پیشکسوت فوتبال درباره وضعیت جسمانی‌اش نیز می‌گوید: «خداراشکر می‌کنم؛ وضعیتم بد نیست. امروز صبح یک عمل خوب داشتم. فردا هم یک عمل دیگر که برای کبدم است، انجام خواهم داد که امیدوارم بعد از آن مرخص بشوم.انگشت کوچک دستم پیوند می‌خواست که امروز زده شد. ساعد دستم هم از بین رفته بود که دکترها زحمت کشیدند و جراحی کردند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.