مهدی تاج و رفقایش ممنوع‌المعامله شدند!

همه مدیرانی که در قرارداد عجیب و غریب مارک ویلموتس نقش داشتند، با برخورد اولیه قوه قضاییه مواجه شدند

مهدی فروردین، مربی شیرازی فوتبال که مدتی است به خانه ملت راه یافته و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی شده از ممنوع‌المعامله شدن برخی مدیران فوتبال سخن گفته است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورد قوه قضاییه با مسببان قرارداد مارک ویلموتس که منجر به حکم سنگین فیفا علیه فوتبال ایران شده،‌بیان کرد: «یکی از موارد ضرب‌الاجل که می‌توانست تا حدی افکار عمومی را نسبت به این پرونده آرام کند، همین موضوع بود. در ادامه هم دستگاه قضا به تمام جزئیات پرونده رسیدگی می‌‌کند و آنچه که مستحق مسببان قرارداد ویلموتس است، اعمال شود.»

مهدی فروردین صحبت‌هایش را با خبرگزاری فارس با اشاره به ممنوع المعامله شدن مسببان قرارداد ویلموتس اینطور ادامه داده:«یکی از موارد ضرب‌الاجل که می‌توانست تا حدی افکار عمومی را نسبت به این پرونده آرام کند، همین موضوع بود. در ادامه هم دستگاه قضا به تمام جزئیات پرونده رسیدگی می‌‌کند و آنچه که مستحق مسببان قرارداد ویلموتس است، اعمال شود.»

بهترین تصمیمی که از نظر من دست‌اندرکاران فعلی فدراسیون می‌توانند بگیرند استعفای دسته‌جمعی است. با این اقدام می‌توانند بزرگترین کمک را به فوتبال کشور بکنند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس درباره اینکه تصور می‌شود مسئولان فوتبال از مستقل بودن این نهاد سوءاستفاده می‌کنند، گفته است: «ما هم بر این باور هستیم که فدراسیون باید مستقل باشد اما نقش نظارتی دولت در زمانی که از فوتبال حمایت می‌کند، نباید نادیده گرفته شود. چگونه زمانی که قرار است از فوتبال حمایت شود، دولت می‌تواند ورود کند اما زمانی که تخلفی صورت می‌گیرد، حق نظارت ندارد؟ مطمئن باشید نقش نظارتی به موقع اعمال و اجرا می‌شود زیرا در این موارد بیت‌المال آسیب می‌بیند.»

فروردین راهکار خروج فوتبال از این شرایط را در استعفای دسته جمعی می‌داند: «بهترین تصمیمی که از نظر من دست‌اندرکاران فعلی فدراسیون می‌توانند بگیرند استعفای دسته‌جمعی است. با این اقدام می‌توانند بزرگترین کمک را به فوتبال کشور بکنند. با وجود اینکه منکر زحمات برخی نمی‌شویم اما وقتی فدراسیونی با این عظمت و مخاطب دچار سردرگمی است و هر روز خبرهایی از داخل آن بیرون می‌آید که سبب آسیب به افکارعمومی و خون دل خوردن اهالی فوتبال می شود، بهترین کار این است که مدیران فعلی استعفای دسته‌جمعی بدهند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.