رونالدو، پادشاهی در جمع شیاطین سرخ

رونالدو در بازگشت به منچستر، توانست نظر همه به ویژه فرگوسن را به خودش جلب کند

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو کسی که به اختصار او را کریس رونالدو می‌شنوند، اما او را شاهکار خلقت‌های فوتبالی می‌بینند. این سرآغاز داستان دراماتیک مردی بود که عشق و اراده نامش را بر جریده مشاهیر ورزش جهان بادوام کرد.
پسربچه‌ای که عاشق فوتبال بود و از کودکی به خاطر عشقش به پاتریک کلایورت، اصرار داشت که او را پاتریک صدا کنند. کودکی که حتی اگر پول خریدن توپ هم نداشت، با تو هم کردن جوراب‌هایش از بازی‌کردن فوتبال غافل نمی‌ماند. به قول جورج هربرت شاعر انگلیسی، فقر گناه نیست. کریستین هم گناهی نداشت و تنها چاره خودش را در تلاش بی‌حد و اندازه می‌دید.
با تلاش‌هایی که رونالدوی جوان انجام داد، بعد از بازی در چند تیم فوتبال کوچک توانست خودش را به تیم اسپورتینگ لیسبون برساند. باشگاهی که یکی از مهم‌ترین تیم‌های فوتبال کشور کریستن را دارد، یعنی پرتغال.
شروع دیده شدن رونالدو از همین جا بود، جایی که او توانست نبوغ خودش را کم‌کم به همه نشان بدهد و شبی که اسپورتیک با منچستریونایتد به سرمربیگری سرالکس فرگوسن بازی داشت، رونالدو توانست نظر همه را به خودش جلب کند و مهم‌تر از همه نظر فرگوسن را. و شروع پادشاهی فوتبالی کریستیانو رونالدو از همین بازی بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.