اولین هدف سعودی‌ها در نیوکاسل؛ مثلث کهکشانی

نیوکاسل به‌زودی تبدیل به پاری‌سن‌ژرمن جدید فوتبال اروپا یا حتی فراتر از آن خواهد شد

بعد از خرید باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی، او برا شروع قصد جذب سه مهاجم بزرگ را برای تیم خود دارد.

چند روز قبل بود که تایید شد کنسرسیوم متعلق به عربستان سعودی و با مدیریت بن سلمان، ولیعهد سعودی، مالکیت باشگاه نیوکاسل را در اختیار گرفته است. به این ترتیب پس از 18 ماه تلاش، سعودی‌ها به هدف خود رسیدند و با 305 میلیون پوند توانستند سهام نیوکاسل را خریداری کنند.

مالکان جدید وعده متحول کردن این باشگاه قدیمی را داده‌اند و با توجه به اینکه نیوکاسل اکنون ثروتمندترین مالک دنیا را در اختیار دارد، دور از ذهن نیست که به تدریج شاهد تبدیل شدن این باشگاه به پی‌اس‌جی یا منچسترسیتی جدید فوتبال اروپا باشیم.

نیوکاسل در اواخر دهه 90 یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بود ولی در 14 سال گذشته و با مالکیت مایک اشلی، رفته‌رفته از سطح اول فوتبال انگلیس فاصله گرفت و حتی اخیرا حضور در دسته دوم را نیز تجربه کرد.

طبق ادعای منابع انگلیسی، پس از تغییرات در کادر مدیریتی و تزریق نیروهای جدید به آکادمی و نیز ساختار مدیریت باشگاه، نوبت به تقویت تیم خواهد رسید. برای این مهم گزینه اول جذب ادینسون کاوانی است. ستاره اروگوئه‌ای سال گذشته گفت‌وگوهایی با نیوکاسل داشت ولی سپس ترجیح داد راهی منچستریونایتد شود.

از قرارداد کاوانی کمتر از یک سال باقی‌مانده و او تابستان بعد می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی نیوکاسل شود. این اتفاق شاید همین زمستان نیز رخ بدهد. بازگشت کریستیانو به یونایتد کار کاوانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دشوار کرده و او به جدایی در انتقالات ژانویه فکر می‌کند.

نیوکاسلی‌ها همچنین قصد جذب دو بازیکن بزرگ دیگر را نیز دارند. صحبت از گرت بیل و فیلیپ کوتینیو در میان است. بیل در پایان فصل، قراردادش با رئال به اتمام می‌رسد و فیلیپ کوتینیو نیز که جایگاه مناسبی در بارسا ندارد بی‌میل به بازگشت به فوتبال انگلیس نیست. او در لیورپول روزهای بسیار خوبی داشت و آن روزها می‌توانند در نیوکاسل نیز تکرار شوند.

تشکیل مثلث کاوانی، گرت بیل و کوتینیو برای فصل بعد در سنت جیمز پارک دور از ذهن نیست.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.