بزرگ‌ترین نقاشی دنیا به اندازه 2 زمین فوتبال!

بزرگ‌ترین نقاشی بوم دنیا به اندازه 2 زمین فوتبال در هتلی در دوبی

بزرگ‌ترین نقاشی بوم دنیا به اندازه 2 زمین فوتبال در هتلی در دوبی رونمایی شد. این نقاشی با عنوان “سفر بشریت” به هنر ساشا جفری کشیده شده است.

شهروندآنلاین: مشتریان او هنرمندان مشهوری هستند چون لئوناردو دی‌کاپریو و مدونا. حالا هم اثری عظیم در دبی نقاشی کرده که عکس‌های مختلفی از آن منتشر شده.

ساشا جفری، هنرمند مشهور بریتانیایی، هدف خود از کشیدن این نقاشی را جمع‌آوری پول برای خیریه عنوان کرده و در عین حال رکورد پنج اثر هنری را شکسته چون این بار نقاشی‌اش به اندازه 2 زمین فوتبال، مساحت دارد!

او در گفت‌وگو با یورونیوز عنوان کرده: «من یک بوم عظیم را باز می‌کنم و یک نقاشی شگفت‌انگیز را خلق می کنم. این چیزی است که من فکر کردم. من عادت دارم که در اشل بزرگ نقاشی کنم؛ مثلا بوم ۶ متری. ۶ متر برای هر هنرمندی یک بوم بزرگ است. با این بوم، اول این‌طوری بودم که نمی‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم اما ناگهان بطور لحظه‌آی با آن ارتباط گرفتم.»
پیش‌بینی می‌شود این بوم بعد از کامل شدن، به قیمت 20 میلیون یورو به فروش گذاشته شود تا مبلغ آن به شکل خیریه خرج منابع آموزشی برای کودکان و همچنین بیمارستان‌ها و کارکنان بخش مراقبت‌های بهداشتی شود. جعفری همچنین گفته است: «من نمی خواهم کسی آن را بخرد و در انبار بگذارد، ذخیره‌اش کند و آنرا ۴ سال بعد آن را بفروشد. چون به این شیوه اعتقاد ندارم. من دنبال کسی هستم که تحت تاثیر قرار گیرد، می خواهم کسی جلوی نقاشی من بیاستد و گریه کند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.