بازگشت مهران مدیری و رامبد جوان به جعبه جادو

پاییز پرستاره تلویزیون با «دورهمی»، «خندوانه»، «دست فرمون»، «چهل تیکه» و «ویتامین خ»

گفته می‌شود مهران مدیری و رامبد جوان، دو سلبریتی پرطرفدار صداوسیما در آستانه بازگشت به جعبه جادو هستند. روابط عمومی شبکه نسیم درباره مهران مدیری و رامبد جوان که در ماه‌های اخیر به دلیل تعطیلی برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» از آنتن تلویزیون دور بوده‌اند، اعلام کرده که این دو چهره محبوب تلویزیونی بعد از پایان ماه‌های محرم و صفر به ‌آنتن تلویزیون بازخواهند گشت.

دورهمی خندوانه‌ای‌های تلویزیون

ساعاتی پیش روابط عمومی شبکه نسیم خبر از بازگشت مهران مدیری و رامبد جوان به آنتن شبکه نسیم داد. بر اساس اعلام این شبکه برنامه‌های «دورهمی» و «خندوانه» با پایان ایام عزاداری محرم و صفر و اطمینان از سلامت عوامل این دو برنامه به آنتن بازمی‌گردند. گفته می‌شود که این دو برنامه طبق روال گذشته رأس ساعت 23 پخش خواهند شد.

خبرگزاری ایلنا در این زمینه از روابط عمومی شبکه نسیم نقل کرده که «سری جدید برنامه «دورهمی» در ادامه فصل قبل و با حضور علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه آغاز خواهد شد و بر این اساس داوطلبان شرکت در این مسابقه با گذر از مراحل راستی‌آزمایی، جهت رقابت به «دورهمی» وارد خواهند شد.»

روابط عمومی شبکه نسیم درباره «خندوانه» نیز عنوان داشته که «سازندگان و عوامل این برنامه با آمادگی و کسب سلامتی پس از ابتلا به کرونا، خود را برای حضور مجدد در شبکه نسیم آماده می‌کنند.»

ظاهرا شروع «خندوانه» با یادی از درگذشتگان و هنرمندان فقیدی که در فصول پیشین میهمان این برنامه بودند، از جمله زنده‌یادان فتحعلی اویسی، حمیدرضا صدر، پرویز پورحسینی، حسین عرفانی و… همراه خواهد بود.

برنامه‌های جدید

اما «دورهمی» و «خندوانه» تنها محصولات جدید شبکه نسیم در روزهای پاییزی بعد از محرم و صفر نخواهند بود و این شبکه طنز و سرگرمی امیدواری‌های دیگری نیز برای کسب عنوان پرمخاطب‌ترین شبکه داخل کشور در روزهای پیش‌رو دارد. از جمله فصل سوم مسابقه رانندگی «دست فرمون» که با تغییراتی نسبت به دو فصل گذشته به ویژه در نحوه برگزاری مسابقات از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته رأس ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. حواشی و بخش‌های ضبط‌شده و حاشیه‌ای برنامه نیز در برنامه دیگری تحت عنوان «بسته مثبت دست فرمون» جمعه‌ها ساعت ۱۹ پخش خواهد شد.

سری پنجم برنامه خاطره‌محور «چهل تیکه»؛ سریال کمدی موزیکال و فانتزی «شبکه کوچک»؛ برنامه واقعیت‌محور یا به اصطلاح رئالیتی‌شوی «ایستگاه» با موضوع پرونده‌های واقعی که در اثر بروز خشم منجر به نزاع و درگیری شده و البته سریال «مامور ویژه» که به مناسبت هفته ناجا تولید شده؛ مسابقه ورزشی «تهمتن» با هدف تقویت فرهنگ پهلوانی و برنامه «ویتامین خ» با ساختاری جدید نیز دیگر برنامه‌های این شبکه در هفته‌ها و ماه‌های آتی خواهند بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.