مهاجرت یک هنرمند دیگر

پرستو صالحی از دلایل مهاجرت خود و دیگر هنرمندان می‌گوید

بازیگر تازه مهاجرت‌ کرده می‌گوید که قرار نیست بعد از مهاجرت، مخاطبان شاهد تغییراتی عجیب‌وغریب در او باشند. پرستو صالحی در یک ویدیوی احساساتی می‌گوید: «در همین زمان اندک به اندازه تمام سال‌هایی که گریه نکرده بودم، گریه کرده‌ام. چرا؟ چون هیچ‌گاه آدم رفتن نبودم و حتی بهش فکر هم نکرده بودم و اشتیاق زندگی و حتی تحصیل در خارج از کشور را هم نداشتم…»

شهروندآنلاین: در روزهایی که هر چند وقت یک‌بار خبر مهاجرت یا درگذشت هنرمندی به گوش می‌رسد، ترندشدن خبر مهاجرت پرستو صالحی یکی از غیرقابل‌باورترین اخبار این روزها می‌تواند باشد. بازیگر سریال‌هایی مانند «زیر آسمان شهر»، «همسفر» و «شوخی کردم» که چند سالی بود (به هر دلیل- خودخواسته یا ناخواسته) از فعالیت بازیگری در سینما و تلویزیون دور افتاده بود و بیشتر روی دیده شدن در فضای مجازی تمرکز کرده بود. این بازیگر اما با انتشار خبر مهاجرتش در ساعات اخیر جزو ترندهای اصلی فضای مجازی فارسی بوده است…

پرستوی مهاجر

پرستو صالحی خود اولین کسی بود که درباره احتمال مهاجرت خود نوشت. این بازیگر روز گذشته با انتشار یک استوری در پیج شخصی خود در اینستاگرام به مسائلی اشاره کرد که برای بسیاری شائبه مهاجرت‌کردن او را از ایران به وجود آورده یا به چنین شائبه‌ای دامن زد.

صالحی که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، در توصیف تصویری از ابرهای آسمان از دریچه پنجره هواپیما نوشته بود «گاهی برای بودن باید رفت… سخت بود دل کندن!» با همین یک تصویر به اندازه تمام سال‌هایی که از سینما و تلویزیون ایران جدا مانده بود، دیده شد و نامش در جایی نزدیک به بالای فهرست نام‌های جست‌وجو شده ایرانی در فضای مجازی نشست…

10 سال انتظار

البته سال‌ها بود که احتمال مهاجرت پرستو صالحی در فضای مجازی مطرح بود. بازیگر ۴۴ ساله‌ای که پس از یک دوره کوتاه شهرت که به‌واسطه حضور در سریال خاطره‌انگیز «زیر آسمان شهر» به‌دست آورده بود، در سال‌های اخیر فاصله دردناکی از فضای سینما و تلویزیون گرفته بود و برای جبران این دوری، در چند سال اخیر از طریق پست‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی به‌خصوص اینستاگرام منتشر می‌کرد، با هوادارانش ارتباط داشت. دوره‌ای که در آن شماری از گفته‌ها و ادعاها و البته برخی از نوشته‌ها و عکس‌هایش جنجالی و پرحاشیه شده بود. منظور ادعاهایی است که این بازیگر بعد از دوری از فضای سینما درباره وجود فساد فراگیر در سینمای ایران مطرح کرده یا تلاش کرده بود کلیت فعالان سینما و تلویزیون را وابسته و در نتیجه در نقطه مقابل خود جلوه دهد. با چنین شرایطی بیراه نیست در تمام این سال‌ها نام پرستو صالحی در میان نام‌های هنرمندانی که احتمال مهاجرت‌شان وجود دارد، مطرح بوده باشد. احتمالی که پرستو صالحی ساعاتی پیش آن را تایید کرد…

خداحافظ سرزمین مادری!

پرستو صالحی که حالا دیگر می‌توان به عنوان بازیگر سابق تلویزیون توصیفش کرد، خیلی زود در قبال شایعات و شائبه‌های موجود واکنش نشان داد و با انتشار ویدیویی خبر مهاجرتش را تایید کرد.

این بازیگر در توضیحاتی که درباره دلایل مهاجرت خود منتشر کرد، گفته: «به عنوان یک بازیگر به هر حال یکسری تعهدات و مسئولیت‌هایی داری و یکسری هم جواب است که باید به مردم بدهی. برای همین هم سعی می‌کنم این جواب‌ها را خودم پیدا کنم و بدهم و نگذارم این جواب‌ها بی‌ربط باشند یا یک عده دیگر برایم جواب پیدا کنند و حاشیه بسازند.»

پرستو صالحی درباره شایعات منتشر شده درباره مهاجرتش نیز گفته: «بله، من به همراه خانواده‌ام مهاجرت کرده‌ام که مدت زمان زیادی نیست، ولی در همین زمان اندک به اندازه تمام سال‌هایی که گریه نکرده بودم، گریه کرده‌ام. چرا؟ چون هیچ‌گاه آدم رفتن نبودم و حتی بهش فکر هم نکرده بودم و اشتیاق زندگی و حتی تحصیل در خارج از کشور را هم نداشتم. حتی در پاسخ کسانی که می‌پرسیدند چرا از ایران نمی‌روم، واقعا حتی لحظه‌ای هم به این موضوع فکر نمی‌کردم!»

پرستو صالحی در پایان به هوادارانش گفته که منتظر هیچ تغییر یا اقدام عجیب‌وغریبی از سوی او نباشند!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.