اسکوچیچ عصبانی شد؛ از من چه می‌خواهید؟

سرمربی تیم ملی فوتبال بابت انتقادهای مطروحه ناراحت است

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال  از انتقادهایی که از خودش و سبک بازی ایران شده، ناراضی است و اعلام کرد نمی‌داند انتظارات از او چیست.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال قبل از دیدار با کره جنوبی در نشست خبری حضور یافت و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

سرمربی کروات ایران صحبت‌‎هایش را اینچنین آغاز کرد: «بازی مهمی را فردا خواهیم داشت. بعد از بازی برابر امارات انگیزه ما زیاد هم شده. برای حریف احترام زیادی قائل خواهیم بود. تیمی که با نظم و سازماندهی زیاد در زمین حاضر خواهد شد. به تیم خودمان هم ایمان خواهیم داشت. خوشبختانه تمام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت و آمادگی لازم را برای بازی فردا مهیا کرده‌ایم.»

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به سوالی درباره این موضوع که علی‌رغم انتقادات که به نحوه بازی تیم ملی صورت گرفته، عملکرد او با 10 برد طی 10 بازی و برتری روحی که مقابل ایران در جدال‌های گذشته مقابل کره جنوبی داشته‌ایم، اینطور پاسخ داد: «دقیقا نمی‌دانم که انتظار هواداران چیست. فکر کنم بازی خوبی مقابل امارات در آن شرایط جوی نشان دادیم. من فقط می‌توانم جواب انتقادات را با برد نشان دهم. اگر کسی هست که بعد از 10 برد طی 10 بازی انتظاراتش برآورده نشده، من نمی‌دانم باید چه کنم. تمام تلاش ما این است که ضمن انجام بازی‌های خوب، به نتایج خوبی هم برسیم.»

اسکوچیچ در واکنش به سوال دیگری درباره اینکه از سبک بازی تیم ملی در نیمه اول مقابل امارات انتقاداتی صورت گرفته، گفت: «نمی‌‍‌دانم که چطور باید جواب این سوال را بدهم. اینطور به‌نظر می‌رسد که بازی را باختیم و چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود. در 10 بازی که سرمربی تیم ملی بودم امکان نداشت که 12 برد داشته باشم و سعی کردیم که در همه بازی‌ها برنده باشیم. دوست دارم که تیمم خوب بازی کند و برنده هم باشم.»

او که به نظر از این وضعیت ناراضی به نظر می‌رسید، تاکید کرد: «ممکن است این انتقادات به این خاطر باشد که بسیاری دوست دارند این جایگاه را به عنوان سرمربی در اختیار داشته باشند، اما باید به این افراد بگویم که زمان مناسبی را برای این انتقادات انتخاب نکرده‌اند و باید منتظر زمان دیگری باشند.»

اسکوچیچ درباره پاسخ به سوال خبرنگار کره جنوبی درباره اینکه چه بازیکنی از کره را برابر ایران خطرناک می‌داند گفت: «درباره بازیکنان کره صحبت کرده‌‎ام اما به نظرم سون، بازیکن خطرناکی است که می‌تواند در هر لحظه خطرناک باشد و نتیجه را به سود تیم خود تغییر دهد. به تیمم باور دارم و همینطور کاری که انجام می‌دهیم. ما این اعتماد را در خودمان داریم که بتوانیم به نتیجه خوبی برسیم و امیدوارم بتوانیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.