منوچهر هادی پشت فرمان نیسان آبی نشست!

منوچهر هادی چگونه سرمایه سریال‌های خود را به دست می‌آورد که حتی بعد از شکست و ناتمام ماندن آثارش هم می‌تواند شرایط تولید کار جدیدش را مهیا کند؟

بعد از رسانه‌ای‌شدن اختلافات منوچهر هادی، کارگردان سریال‌هایی چون دل، گیسو و عاشقانه با محمدرضا گلزار و هومن سیدی و البته تهیه‌کننده این دو سریال -بر سر کیفیت نازل و غیر قابل دفاع چند سریال آخر این کارگردان- که به تعطیلی ناگهانی و زودهنگام سریال گیسو منجر شد؛ گمان می‌رفت چالش‌هایی در مسیر فعالیت پشت سر هم منوچهر هادی ایجاد خواهد شد و بالاخره بعد از چند سال، مخاطبان شبکه نمایش خانگی شاهد ایجاد فاصله‌ای در بین روند مستمر انتشار سریال‌های این کارگردان خواهند بود. اتفاقی که در یک صنعت سریال‌سازی واقعی و سالم طبیعی‌ترین اتفاق قابل تصور بود. اما حالا تنها چند هفته بعد از پایان ناقص سریال گیسو شنیده می‌شود که منوچهر هادی در حال کارگردانی سریال کمدی جدیدش است، تا مشخص شود در سینما و تلویزیون و حتی سریال‌سازی شبکه نمایش خانگی تنها چیزی که محلی از اعراب ندارد، کیفیت آثار و رضایت مخاطب است و آنچه مهم است این است که آقا یا خانم کارگردان تا چه حد به منابع سرمایه دسترسی دارد!

ساخت سریال جدید منوچهر هادی را تنها از این منظر می‌توان تحلیل کرد. البته در این میان فروش بالا و رکوردشکن فیلم‌هایی چون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» را نمی‌توان نادیده گرفت.

از سریالی به سریالی!

ساعاتی پیش روابط عمومی فیلیمو با معرفی سریال «نیسان آبی» نوشت این سریال که حال‌وهوایی طنز دارد، قرار است از این پس روزهای چهارشنبه پخش شود.
این خبر که در حاشیه خبر رونمایی از پوستر سریال «نیسان آبی» عنوان شده بود، اما به دلیلی دیگر توجهات مخاطبان را به خود جلب کرد.

«نیسان آبی» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور جدیدترین محصول فیلیمو است که گفته شده از اواخر ماه جاری پخش خواهد شد. یا به عبارت بهتر جدیدترین سریال کارگردانی که سریال آخرش نیمه‌کاره و ناقص مانده، دو فیلم و دو سریال آخرش با بدترین انتقادات قابل تصور (حتی از سوی تماشاگران عادی و عامی فیلم و سریال) مواجه شده و البته تقریبا تمام فیلم‌ها و سریال‌های کارنامه‌اش از سوی منتقدان و تماشاگران جدی فیلم و سریال به عنوان آثاری ضعیف ارزیابی شده‌اند.
این کارگردان اما به‌رغم پایان نیمه تمام آخرین سریالش بدون کمترین مانع و چالشی می‌رود سراغ ساخت سریال جدیدش، بدون اینکه رضایت یا نارضایتی بینندگان نقش چندانی در روند فعالیت او داشته باشد.

نیسان آبی

اما سریال «نیسان آبی» که قرار شده قسمت اولش چهارشنبه ۲۸ مهرماه از پلتفرم فیلیمو منتشر شود؛ جدیدترین سریال طنز فیلیمو است که هادی با فیلمنامه‌ای از سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی و با بازی حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان، جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، حسام نواب‌صفوی، یوسف صیادی، صفر کشکولی، بهزاد رحیم‌خانی و رضا بنفشه‌خواه جلوی دوربین برده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.