لحظه‌شماری زارع برای نبرد با غول آمریکایی

ستاره سنگین‌وزن کشتی آزاد ایران به کری‌خوانی قهرمان آمریکایی المپیک پاسخ داده است

امیرحسین زارع که اخیرا در مسابقات جهانی نروژ تاج‌گذاری کرده و به گفته خودش می‌خواهد سال‌ها در دسته‌سنگین وزن سلطنت کند، مشتاقانه منتظر رویارویی با استیوسون است.

در جریان رقابت‌های جهانی کشتی نروژ، علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی ایران با رئیس فدراسیون آمریکا مذاکراتی داشت که در آن توافق برای برگزاری دیدار تیم به تیم بین آزادکاران ایرانی و آمریکایی انجام شده است. از سوی دیگر پوستری در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد آمریکایی‌ها حتی بلیت‌فروشی برای این مبارزه را هم آغاز کرده‌اند. تاریخ دیدار آزادکاران ایرانی و آمریکایی در این پوستر 12فوریه 2022 (23 بهمن 1400) تعیین شده و گویا قرار است مسابقه در شهر دالاس برگزار شود.

تاریخ دیدار آزادکاران ایرانی و آمریکایی در این پوستر 12فوریه 2022 (23 بهمن 1400) تعیین شده و گویا قرار است مسابقه در شهر دالاس برگزار شود

بدون شک این نبرد جذاب نگاه همه کشتی‌دوستان در سراسر جهان را به خود جلب خواهد کرد. چه در المپیک و چه در همین مسابقات جهانی اخیر، ستاره‌های کشتی ایران و آمریکا در چند وزن با هم رقابت نزدیکی داشتند. از رقابت محمد نخودی با جردن باروز بگیر تا نبرد جذاب و همیشگی حسن یزدانی و دیوید تیلور. البته نباید دومین رویارویی کامران قاسمپور و جی دن کاکس و حتی نبرد جذاب مجتبی گلیج با کایل اسنایدر را فراموش کرد.

در این میان اما یک کامنت جالب زیر پوستر برگزاری این مبارزه توجه همه را به خود جلب کرد. گیبل استیوسون، قهرمان آمریکایی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک توکیو که بعد از کسب مدال طلای المپیک ترجیح داد به خاطر بحث اسپانسرینگ وارد رشته کشتی کج شود و قید حضور در مسابقات جهانی نروژ را زد، هنوز خودش را پادشاه سنگین‌وزن جهان می‌داند. حالا هم استیوسون که شدیدا پیگیر اتفاقات کشتی سنگین‌وزن دنیاست، با قطعی‌شدن مبارزه تیم به تیم ایران و آمریکا نوشته: «به ایران بگویید زارع را بفرستد. من دارم آماده می‌شوم.»

اما امیرحسین زارع هم پاسخ کری‌خوانی این غول آمریکایی را داده و می‌گوید: «من در المپیک می‌خواستم با او کشتی بگیرم، اما آنجا نشد و او در جهانی هم غیبت کرد، اما الان خیلی خوشحالم و ما می‌توانیم سال‌ها رقابت خیلی قشنگی با هم داشته باشیم. من به دنبال این هستم که سالیان سال حرف اول را در کشتی دنیا بزنم. این صحبت‌هایی که آقای استیوسون کرده برای من خوب بود و قطعا بهانه و انگیزه خوبی برای ازسرگیری تمریناتم خواهد بود. پاسخی برای کری‌خوانی کشتی‌گیر آمریکایی ندارم، چون قبل از کشتی حرف نمی‌زنم و کری نمی‌خوانم. معمولا حرف‌هایم را روی تشک می‌زنم.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.