وحشت در روز روشن!

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های سراسر جهان؛ شنبه 16 اکتبر 2021

«وحشت در روز روشن» تیتر یک روزنامه گاردین است. این روزنامه به ماجرای قتل عضو محافظه‌کار پارلمان انگلیس اشاره کرده و به نقل از بوریس جانسون نوشته سر دیوید آمس «یکی از مهربان‌ترین و نجیب‌ترین افراد در سیاست» بود.

نیویورک‌تایمز

یک مسابقه فضایی جدید؛ عکس یک نیویورک‌تایمز سه فضانورد چینی را نشان می‌دهد. چین یک گروه سه نفره از کارکنان سیستم فضایی خود را بامداد شنبه به فضا فرستاده است. این اعزام در راستای آخرین شکوفایی تحرکات برنامه فضایی ملی این کشور محسوب می‌شود.

گزارش دیگر این روزنامه تایید دوز دوم واکسن تک‌دوز جانسون اند جانسون برای همه افراد بالای 18 سال در آمریکاست.

گاردین

«وحشت در روز روشن» تیتر یک روزنامه گاردین است. این روزنامه به ماجرای قتل عضو محافظه‌کار پارلمان انگلیس اشاره کرد و به نقل از بوریس جانسون نوشته سر دیوید آمس «یکی از مهربان‌ترین و نجیب‌ترین افراد در سیاست» بود.

دیلی‌میل

دیلی‌میل نیز تصویری از نماینده عضو حزب محافظه‌کار پارلمان را به عنوان یک مرد خانواده ترسیم می‌کند و تصویری از او در حال لبخندزدن در حالی که در کنار یکی از چهار دخترش در مراسم عروسی هفته‌های ایستاده بوده.

این روزنامه می‌گوید افسران مبارزه با تروریسم در حال بررسی این موضوع هستند که آیا ارتباط تروریستی با این حمله وجود دارد یا خیر.

دیلی‌اکسپرس

دیلی‌اکسپرس سر دیوید را سیاستمداری «مهربان و ملایم» توصیف می‌کند. در گزارش این روزنامه آمده است که او در حالی که فعالیت روتین خود را در یک کلیسا انجام می‌داد، در مقابل دیدگان وحشت‌زده همه به ضرب چاقو کشته شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.