رئیس قدیمی بازهم بی‌خیال تکواندو نشد!

بعد از 21 سال مدیریت، سیدمحمد پولادگر بار دیگر برای ریاست تکواندو کاندیدا شد

دوم دی بار دیگر مهلت ۴ سال ریاست محمد پولادگر بر فدراسیون تکواندو به پایان می‌رسد، اما به نظر می‌رسد گزینه اصلی بازهم خودش خواهد بود.

در حالی که ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون تکواندو عصر شنبه به پایان رسید، برخی چهره‌های سرشناس تکواندو اقدام به ثبت‌نام در انتخابات کردند. سیدمحمد پولادگر پس از ۲۱ سال ریاست فدراسیون تکواندو، بار دیگر برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد.

هادی ساعی، پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران نیز دیگر چهره سرشناس تکواندوی ایران است که در آخرین روز برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرد. او قبلا هم سابقه رقابت با پولادگر را دارد و این بار هم تصمیم گرفته برای ریاست پا پیش بگذارد.

علی‌محمد بسحاق، مربی سابق تیم‌ملی تکواندو و از مخالفان جدی فدراسیون فعلی نیز اقدام به ثبت‌نام در انتخابات کرد. همچنین آرش فرهادیان، رئیس سازمان تیم‌های ملی نیز از دیگر نفراتی است که در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت‌نام کرده و به نظر می‌رسد در یک جناح با پولادگر قرار دارد.

مرتضی بهرامی‌نژاد، محسن تهرانی، شهرام اربابی و جمشید سهرابی دیگر نفراتی هستند که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

در دوره قبلی انتخابات فدراسیون تکواندو هم پولادگر در زاویه شدیدی با وزارت ورزش قرار داشت و با گزینه‌ای که از سوی وزارتخانه وارد انتخابات شده بود، رقابت کرد و قاطعانه نیز رأی گرفت. با اینکه به نظر می‌رسید این آخرین دوره ریاست پولادگر خواهد بود، او بازهم برای ریاست وارد انتخابات شده است.

البته اخیرا در اساسنامه‌ای که برای انتخابات فدراسیون‌های ورزشی تصویب شده، آمده که یک فرد بیش از سه دوره نمی‌تواند ریاست فدراسیون را در دست داشته باشد. البته یک بند هم برای برخی افراد استثنا قائل شده که آن بند می‌تواند به تداوم ریاست پولادگر کمک کند. پولادگر چند روز قبل با رأی اعضای مجمع اتحادیه تکواندوی آسیا به‌عنوان نایب رئیس این ارگان بین‌المللی انتخاب شد تا مسیر او برای ریاست دوباره در فدراسیون تکواندوی ایران هموار شود.

طبق اساسنامه افرادی که کرسی بین‌المللی دارند، می‌توانند به صورت نامحدود در مسند ریاست فدراسیون باقی بمانند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.