پایان 12 سال کابوس اعدام

قاتل همسایه‌اش را کشته بود

یک اعدامی در کرج با رضایت اولیای‌دم پس از ۱۲ سال توانست به زندگی بازگردد. این قاتل با برنامه‌ریزی قبلی همسایه‌اش را به قتل رسانده بود.

حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به نجات یک جوان دیگر با تلاش دستگاه قضائی از مجازات اعدام گفت: «هجدهم خرداد سال۱۳۸۸ جسد نیمه‌سوخته شخصی حدود ۲۶ساله در صفادشت کشف شد. با تحقیقات به عمل آمده در دادسرای عمومی و انقلاب کرج، متهم شناسایی و بازداشت شد. در تحقیقات دادسرای ویژه جرایم جنایی کرج مشخص شد که همسایه مقتول با برنامه‌ریزی قبلی او را به قتل رسانده است. قاتل که متولد سال۱۳۶۵ است با نقشه قبلی، مقتول را به خارج از خانه دعوت کرده و در فرصتی مناسب نقشه خود را عملی کرده بود.»

دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به اینکه محکوم بیش از ۱۲ سال در زندان محبوس و در انتظار اجرای حکم قصاص بوده، ادامه داد: «با تشکیل جلسات متعدد صلح و سازش توسط اجرای احکام کیفری کرج و با کمک معتمدان و بزرگان، درنهایت تلاش‌ها به ثمر نشست. اولیای‌دم مقتول رضایت بی‌قید و شرط خود را اعلام کردند. قاتل که توبه کرده بود، جانی دوباره یافت و ضمن آزادی از زندان به دامان خانواده خود بازگشت.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.