دخترکُشی این بار در رفسنجان

گفته می‌شود انگیزه این قتل ارتباط دختر جوان با یک پسر بوده است

پدری دختر ۲۱ ساله خود را کشت و درون چاه عمیق انداخت. این مرد بعد از انداختن جسد دختر خود به چاه، موضوع را به همسرش گفت و سپس فرار کرد. گفته می‌شود انگیزه این دخترکشی ارتباط دختر جوان با یک پسر بوده است.

ظهر روز جمعه با حضور عوامل انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی رفسنجان در یک‌صد کیلومتری شمال مرکز استان کرمان، پیکر بی‌جان دختر اهل افغانستان از چاهی با عمق ۱۲۰ متر در کمربندی نزدیکی دانشگاه کار این شهرستان بیرون کشیده شد.

بعد از این جنایت رسیدگی به پرونده قتل دختر جوان در دستور کار پلیس رفسنجان قرار گرفت. در حالی که اهالی روستای مهمانشهر رفسنجان در جریان کشته‌شدن یک دختر 21 ساله به دست پدرش بودند. ماموران پلیس مادر این دختر را تحت تحقیقات قرار دادند. مادر این دختر اعلام کرد که بابت قتل دخترش، شکایتی از همسر خود ندارد. ماموران ردیابی پدر را آغاز کردند، اما گوشی تلفن همراه پدر این دختر خاموش بوده و او متواری است.

دختر 21ساله این مرد مدتی قبل با یک پسر جوان ارتباط برقرار کرده بود و چند بار با همدیگر صحبت کرده بودند. پدر مقتول با این ارتباط مخالف بود و گفته می‌شود برای همین دختر خود را به قتل رسانده است

یکی از اهالی روستا می‌گوید: «دختر 21ساله این مرد مدتی قبل با یک پسر جوان ارتباط برقرار کرده بود و چند بار با همدیگر صحبت کرده بودند. پدر مقتول با این ارتباط مخالف بود و گفته می‌شود برای همین دختر خود را به قتل رسانده است. بعد هم جسد را درون یک چاه خیلی عمیق در اطراف روستا انداخت که این چاه از قنات‌های قدیمی است و عمق آن ممکن است بین 80 تا 120 متر باشد. ماموران اداره آگاهی بعد از شناسایی محل جسد اقدام به بیرون آوردن آن از چاه کردند.»

در جستجوی پدر قاتل

اهالی روستا می‌گویند که پدر این دختر جوان بعد از انداختن جسد دختر خود به چاه، به مادر دختر گفته بود که جسد را در کدام چاه انداخته و سپس فرار کرده بود. عده‌ای می‌گویند که پدر این دختر بعد از رها کردن جسد در چاه روی آن چند سنگ بزرگ هم انداخته بود.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان با اعلام آغاز تحقیقات پلیس درباره ابعاد و علت قتل دختر ۲۲ساله افغانستانی در این شهرستان، جزئیات این رویداد را توضیح داد و گفت که پدر این دختر متواری است.

ایمان شهسواری در تشریح جزئیات این رویداد گفت: «تحقیقات محلی پلیس از اردوگاه اتباع بیگانه افغانستانی نیز به منظور روشن‌شدن ابعاد و علت این قتل آغاز شده است. براساس شواهد و مستندات موجود به نظر می‌رسد هنگام بیرون کشیدن پیکر مقتول حدود ۲۴ساعت از قتل گذشته بوده، ولی پزشکی‌قانونی زمان دقیق قتل را باید اعلام کند. بررسی‌های پزشکی‌قانونی مشخص می‌کند قتل قبل از انداختن مقتول به چاه اتفاق رخ داده یا خیر. در حال حاضر پدر دختر متواری است. اکنون دستور بررسی و تحقیق درباره قاتل و افراد مرتبط با قتل صادر شده تا با دستگیری آنان ابعاد قتل روشن شود.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.