دستگیری یک سومالیایی‌تبار مظنون به قتل نماینده انگلیسی

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه های جهان؛ یکشنبه 17 اکتبر 2021

دیلی میل نوشته مظنون 25 ساله به قتل عضو محافظه کار پارلمان انگلیس ،حربی‌علی تبعه بریتانیا ولی سومالیایی است که پسر یکی از مقامات رسمی سابق سومالی است.

تایمز

“او ظهر گوشی را قطع کرد و دقایقی بعد مرده بود”ساندی تایمز درباره قتل عضو پارلمان انگلیس نوشته که پدر حربی‌علی کلان، که به عنوان مظنون این قتل دستگیر شده به روزنامه گفته با دستگیری پسرش  دچار ضربه روحی شده است. این روزنامه می افزاید مظنون دستگیر شده مشاور سابق نخست وزیر سومالی، گفته پلیس ضد تروریسم اسکاتلندیارد با او ملاقات داشته است.

دیلی میل

دیلی میل روز یکشنبه نیز بر همین داستان تمرکز کرده و گزارش می دهد که مظنون 25 ساله به قتل عضو محافظه کار پارلمان انگلیس حربی‌علی نامیده می شود و تبعه بریتانیا ولی سومالیایی است. او در خانه های دو میلیون پوندی خیابان های سلبریتی نشین زندگی می کند و پسر یکی از مقامات رسمی سابق سومالی است.

این روزنامه در گزارش دیگری از تهدید برادر پرنسس دیانا به شکایت و محاکمه خصوصی شبکه بی بی سی خبر داده است.

تلگراف

تلگراف روز یکشنبه یک عکس تلخ از بوریس جانسون ، نخست وزیر ، سر کی‌ر استارمر ، رهبر حزب کارگر و پریتی پاتل ، وزیر کشور را منتشر کرده که در مراسم ادای احترام به سر دیوید حضور داشتند.این روزنامه می گوید نماینده فقید چند روز قبل از کشته شدن تهدیدی “ناراحت کننده” دریافت کرده بود اما پلیس آن تهدید را با قتل او مرتبط ندانسته است. چون دستکم یک نفر از اطرافیان او هم این تهدیدها را داشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.