جزییات انفجار هولناک پمپ بنزین تاکستان

آتش سوزی در پمپ بنزین تاکستان ۳ کشته و ۶ مجروح برجای گذاشت. حال ۳ مصدوم این حادثه وخیم گزارش شده است.

همزمان با انفجار پمپ بنزین واقع در چهار راه بانک ملی تاکستان،تمامی دستگاههای امدادرسان و امنیتی این شهرستان  به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در رابطه با این حادثه گفت: ساعت ۱۹ بود که در جریان این حادثه قرار گرفتیم.دراین آتش سوزی سه خودرو هم آتش گرفت.آتش هم اکنون مهار شده است، ولی با توجه به حجم و اهمیت این آتش سوزی باید نیرو‌های امدادی تا پایان امشب در محل حادثه حضور داشته باشند.

انفجار در پمپ بنزین تاکستان

معاونت امداد و نجات استان قزوین  ، حکمت اله هاشمی هم  گفت :در ساعت ۱۹ امروز در پی دریافت گزارش حادثه آتش سوزی و انفجار پمپ بنزین شهرستان تاکستان ۲تیم عملیاتی پشتیبان جمعیت هلال احمر شهرستان به سرعت به محل اعزام و در نزدیکی محل حادثه در منطقه امن مستقر شدند.
با توجه به وسعت حادثه تمامی دستگاههای امدادرسان و امنیتی شهرستان اعم از اورژانس ، آتش نشانی ، سپاه  در محل حضور یافتند .
مصدومان توسط تیمهای عملیاتی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند .

هاشمی افزود عملیات امداد و نجات با همکاری سایر دستگاههای امدادی کماکان ادامه دارد .

علاوه بر حضور خودروهای آتش نشانی شهر تاکستان، از شهرهای قزوین، اقبالیه و ضیاء‌آباد نیز خودروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند تا اینکه شعله های این آتش مهار شد.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور هم گفت: با حریق در یک پمپ بنزین در تاکستان سه نفر از سرنشینان یک خودرو جان باختند. این حادثه ۵ مصدوم داشت  که ۳ مجروح این آتش سوزی  وضعیت وخیمی دارند. طبق گزارش افرادی که در محل حضور داشتند گویا دو نفر نیز با وسیله شخصی منتقل شدند اما هنوز اطلاعاتی از این دو نفر در دسترس نیست.

خالدی در ادامه گفت: چهار دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز به محل اعزام شدند.

علت این حادثه هنوز مشخص نیست.

۳۱ شهریور  ماه هم انفجاری در پمپ بنزین باغملک رخ داد.همان  زمان سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که   این حادثه زمان تخلیه بنزین یک نفتکش رخ داد و هیچ خسارت جانی بدنبال نداشت و زیان مالی نیز جزئی بوده است.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.