پایان رویاهای آسیایی استقلال؛ نه داور مهربان بود، نه پاختاکور!

استقلال با شکست 2 بر یک مقابل پاختاکور از لیگ قهرمانان آسیا 2020 خداحافظی کرد

تیم فوتبال استقلال در شبی که نمایش قدرتمندی برابر پاختاکور نداشت و اسیر یک اشتباه بزرگ داوری هم شد، مقابل حریف ازبکستانی 2 بر یک شکست خورد.

از ساعت 21:15 شنبه شب استقلال در حالی به مصاف پاختاکور رفت که مجید نامجومطلق نمی توانست از وریا غفوری به خاطر مصدومیت و از میلیچ به خاطر محرومیت استفاده کند. آبی ها که با قرار گرفتن در رده دوم گروه خود به تیم اول گروه دیگر برخورد کرده بودند، برخلاف تصور خیلی از هواداران فوتبال در ایران بازی آسانی نداشتند.

پاختاکور از همان ابتدا با پرس تمام زمین و پاس های پرتعداد نشان داد که برای صعود به دور بعدی وارد زمین شده و کاملا برای شکست استقلال برنامه دارد.

استقلال اما تقریبا برخلاف جریان بازی روی ضربه ایستگاهی علی کریمی در دقیقه 32 به گل رسید، اما این گل در همان نیمه اول توسط پاختاکور جواب داده شد تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم پاختاکور به گل دوم هم رسید تا استقلال که کاملا خسته به نظر می رسید کار سختی برای جبران داشته باشد. در ادامه هم پاختاکور با پاس های پرتعداد سعی در حفظ برتری خود داشت، اما استقلال روی یکی، دو صحنه شانس گلزنی داشت.

در یکی از این صحنه ها توپ کاملا به دست مدافع پاختاکور در محوطه جریمه این تیم برخورد کرد، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

در هر صورت استقلال با همین نتیجه بازی را به پایان برد تا در نهایت شکست 2 بر یک باعث حذف آبی های ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.