خوبان عالم، یار دوازدهم فوتبال ایران!

رئیس فدراسیون فوتبال همچنان متهم به ارتباط با برخی جادوگران است

سکوت عزیزی خادم در استادیوم آزادی و پاسخ عجیب او در برنامه فوتبال برتر به اتهامات مطرح شده،‌ شائبه دست داشتن جادوگران در فوتبال ایران را افزایش داده است.

بعد از اینکه شهاب عزیزی خادم از «خوبان عالم» به عنوان یاری‌دهنده تیم‌ملی برای رقم خوردن موفقیت‌های اخیر نام برد، شائبه‌های زیادی پیرامون ارتباط نزدیک او با جادوگران فوتبالی به وجود آمد. به هر حال حضور شهاب عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال فقط به تغییرات در بخش‌های مختلف منجر نشده است. هر روزی که می‌گذرد و هر باری که رئیس فدراسیون مصاحبه یا اظهارنظری عمومی دارد، ادبیات جدیدی به فوتبال کشورمان افزوده می‌شود که اخیرا انتقادات زیادی را موجب و شائبه‌برانگیز شده است.

از همان روزهای ابتدای حضور رئیس فدراسیون در محل کارش، شایعاتی در مورد نحوه تعامل او با برخی افراد فعال در حوزه علوم غریبه مطرح شد. گذشت تا اینکه کم‌کم در صحبت‌های عزیزی خادم استفاده از برخی کلمات این شائبه‌ها را قوی‌تر کرد؛ به طوری که روز بازی ایران و کره‌جنوبی خبرنگاری به صراحت از او در مورد همکاری با یک جادوگر پرسید، اما عزیزی خادم ترجیح داد با بی‌تفاوتی، به این سوال واکنش نشان دهد.

هر چند رئیس فدراسیون ترجیح داد به این موضوع که حتی جنبه طنز هم در محافل فوتبالی پیدا کرد، بی‌تفاوت بگذرد، اما تاکیدات او به برخی واژگان و ایجاد شائبه درباره ارتباطش با این افراد، چیزی نبوده که بتوان به راحتی از آن گذشت. کار به جایی رسید که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر وقتی مجری به صراحت در مورد این شایعه از او پرسید، مجبور به پاسخگویی شد.

عزیزی خادم درخصوص اینکه در ادبیات خود از خوبان عالم استفاده می‌کند و شایعه شده با یک جادوگر همکاری می‌کند، می‌گوید: «ما شکرگزار خداوندیم و آنچه امروز به دست آمده لطف الهی است. تمام مخلوقات وابسته به کمک حضرت حق هستیم و هر بنده‌ای از خدا کمک بخواهد و در دعای عزیزان منعی ندارد. مسائل بی‌پایه و اساسی مطرح می‌شود که نه شأن فدراسیون است و نه نگاه توسعه‌ای فوتبال. قطعا آخرین بار است که درخصوص این‌گونه مسائل بی‌پایه و اساس صحبت می‌کنم.»

اگر به جواب رئیس فدراسیون دقت کنید، متوجه خواهید شد که نه‌تنها در مورد این شایعه قویِ چند ماهه، آن را تکذیب نکرد، بلکه تاکید دارد هر کسی بخواهد با نفسش، قدمش و دعایش به ما کمک کند، دست‌مان را به سویش دراز می‌کنیم. به نظر می‌رسد پاسخ رئیس فدراسیون فوتبال به این ماجرا بیشتر باعث قوی‌ترشدن شایعات اخیر شده تا اینکه بخواهد برای همیشه پرونده بحث جادوگری در فوتبال را ببندد.

موضوع ارتباط با جادوگران از چند سال قبل در فوتبال ایران مطرح شده و حتی چند نفر هستند که از این راه شهرت پیدا کرده‌اند. هنوز هم به گفته خیلی از شاغلان در لیگ‌ برتر، هستند مربیانی که با این افراد در ارتباط هستند و موفقیت‌های خود را مدیون برخی اقدامات عجیب‌وغریب خارج از زمین فوتبال می‌دانند.

باید دید انتهای این مسیری که حالا فدراسیون فوتبال و شخص اول این رشته هم وارد آن شده‌اند، به کجا خواهد انجامید.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.