روزانه 50هزار انگلیسی به کرونا مبتلا می‌شوند

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 19 اکتبر 2021

دیلی‌تلگراف بر هشدارهای کارشناسان مبنی بر اینکه برنامه تقویت‌کننده واکسیناسیون کووید در انگلستان برای محافظت از آسیب‌پذیرترین افراد بسیار کُند حرکت می‌کند، تاکید دارد. عکس یک نیویورک‌تایمز il، کالین پاول، اولین وزیر کشور سیاه‌پوست آمریکا را در دوران وزارتش در کاخ سفید نشان می‌دهد. پاول بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

نیویورک‌تایمز

عکس یک نیویورک‌تایمز، کالین پاول، اولین وزیر کشور سیاه‌پوست آمریکا را در دوران وزارتش در کاخ سفید نشان می‌دهد. پاول بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. این روزنامه در گزارش دیگری نوشته سازمان غذا و داروی آمریکا در دوز بوستر یا یادآور واکسن کرونا به مردم حق انتخاب نوع واکسن را می‌دهد.

 

دیلی‌تلگراف

دیلی‌تلگراف بر هشدارهای کارشناسان مبنی بر اینکه برنامه تقویت‌کننده واکسیناسیون کووید در انگلستان برای محافظت از آسیب‌پذیرترین افراد بسیار کُند حرکت می‌کند، تاکید دارد. این گزارش می‌گوید که 3.7میلیون نفر از 8.5میلیون افراد واجد شرایط در معرض خطر، دوز سوم را دریافت کرده‌اند. این در حالی است که 4.8میلیون نفر در انگلیس «در خطر کاهش ایمنی» قرار دارند.

 

دیلی‌میل

به گفته دیلی‌میل، خانواده سر دیوید از اندوه درهم‌شکستند. این روزنامه عکسی از مردی را نشان می‌دهد که گفته می‌شود حربی علی 25 ساله است؛ او پس از چاقوکشی علیه نماینده پارلمان انگلیس در بازداشت است. به گزارش این روزنامه، تصاویر دوربین‌های مدار بسته نشان می‌دهد که او صبح روز جمعه قبل از قتل عازم ایستگاه بوده است.

 

گاردین

عکس اصلی گاردین نمایندگان مجلس انگلیس را هنگام ادای احترام به سر دیوید با سرهای پایین انداخته نشان می‌دهد. به نوشته این روزنامه، جانسون با «قانون دیوید» برای برخورد با سوءاستفاده از چهره‌های عمومی در رسانه‌های اجتماعی روبه‌رو است.

این روزنامه در گزارش دیگری به افزایش شمار مبتلایان به کووید در انگلیس پرداخته و نوشته است موارد جدید روزانه به عدد 50هزار نفر نزدیک شده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.