دوئل گلزنان سابق استقلال در گام اول

استقلال در گام اول از لیگ بیست‌ویکم به مصاف تیم تازه‌وارد «هوادار» می‌رود

فرهاد مجیدی در حالی که از حمایت‌های مدیرعامل جدید این باشگاه تشکر کرده، خوب می‌داند که هواداران از او توقع دارند استارت پرقدرتی در لیگ بیست‌ویکم بزند.

مجیدی طی دو فصل گذشته، استقلال را از آندره‌آ استراماچونی و محمود فکری تحویل گرفته و به قول معروف، تیمش را خودش نبسته بود، اما حالا برای اولین بار، استقلال را با تفکرات خودش بسته و در هفته اول مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که امسال اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد.

چند هفته قبل بود که مصطفی آجورلو در دیدار اعضای هیأت مدیره با کادر فنی و بازیکنان استقلال اعلام کرد تیم باید در پنج، شش هفته اول به همه نشان دهد مدعی قهرمانی است

مجیدی که در آستانه شروع لیگ، قراردادش با استقلال را تمدید کرد، در هفته‌های ابتدایی لیگ ماموریت بسیار مهمی دارد. چند هفته قبل بود که مصطفی آجورلو در دیدار اعضای هیأت مدیره با کادر فنی و بازیکنان استقلال اعلام کرد تیم باید در پنج، شش هفته اول به همه نشان دهد مدعی قهرمانی است. استقلال تا امروز، پنج بار در هفته اول با تیم‌های تازه لیگ برتری روبه‌رو شده که در هر پنج بازی پیروز شده و امیدوار است جلوی هوادار هم این اتفاق را تکرار کند.

می‌توان از رضا عنایتی به عنوان چهره ویژه این دیدار نام برد که خاطرات خوبی از دوران حضورش در استقلال داشته و حالا به عنوان سرمربی هوادار باید روبه‌روی استقلال قرار بگیرد. تقابل تفکرات دو نفر از گلزنان سابق استقلال، یکی از اتفاق‌های جذاب این بازی خواهد بود.

استقلال و هوادار از ساعت 18 روز چهارشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف هم می‌روند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.