ماموریت مرگبار جناب سرهنگ

حادثه برخورد رخ‌به‌رخ ۲ تریلی در بزرگراه مشهد باغچه  دو مصدوم داشت و یک مامور وظیفه‌شناس پلیس راه جانش را از دست داد.

ساعت ۲۳:۳۰  شامگاه پنجشنبه  در آزادراه شهید شوشتری در پنج کیلومتری شهر ملک‌آباد یک کامیون و تریلی با هم برخورد می‌کنند که منجر به مجروح شدن دو نفر در این تصادف می‌شود.

سرهنگ دوم سهراب عارفخانی از پلیس‌راه به‌همراه خودروهای امدادی از جمله اورژانس، هلال‌احمر و آتش‌نشانی در صحنه حاضر می‌شود. همچنین یک خودروی پلیس دیگر نیز برای جابه‌جایی و روان‌سازی آزادراه به صحنه تصادف اضافه می‌شود.

همزمان با انجام اقدامات در جریان این تصادف، در محور مخالف آزادراه، یعنی مسیر ملک‌آباد به مشهد وسایل نقلیه به‌دلیل تجمع خودروهای امدادی کنجکاو شده و توقف می‌کنند. سهراب عارفخانی در حالی‌ که لباس شبرنگ و چراغ لایتر پلیسی به‌همراه داشته، برای حرکت‌دادن خودروهای متوقف شده در حاشیه آزادراه به مسیر مخالف جاده حرکت کرده و در حین عبور از عرض جاده با یک دستگاه پژو ۴۰۵ تصادف می‌کند.

آخرین نفس

این خودرو در مسیر ملک‌آباد به سمت مشهد در حرکت بوده و به‌دلیل تصادف و تجمع خودروهای امدادی در آن طرف آزادراه، توجهی به روبه‌روی خود نداشته که منجر به برخورد با نیروی پلیس‌راه می‌شود. سرهنگ سهراب عارفخانی در صحنه تصادف مجروح و به بیمارستان کامیاب مشهد منتقل می‌شود که به‌علت جراحت زیاد در ساعت ۱:۳۰ بامداد فوت می‌کند.

وظیفه سرهنگ دوم عارفخانی در این جریان شهادت‌گونه بوده و در جهت حفظ جان هموطنان در حال خدمت بوده است. به‌دلیل اینکه در مسیر دیگر آزادراه اتفاق مشابهی رخ ندهد، مسیرش را تغییر داده و به آن سمت آزادراه حرکت می‌کند که این حادثه رخ می‌دهد.

سرهنگ دوم سهراب عارفخانی متولد ۱۳۵۸ بود و سه فرزند  دارد. به‌دلیل اینکه ایشان اصالتی نیشابوری داشته احتمالا مراسم خاکسپاری او در نیشابور برگزار شود.

روایت نجاتگر هلال‌احمر مشهد از مرگ مامور پلیس راه

احسان سلطانی، نجاتگر هلال‌احمر مشهد به‌عنوان شاهد عینی این حادثه گفت: «هنگامی که این افسر وظیفه‌شناس در حال خدمت به مردم برای پیشگیری از وقوع حادثه‌ای دیگر بود و برای تذکر به خودروهای متوقف شده و عدم تجمع و ممانعت از حادثه دیگر در مسیر(لاین) مقابل در حال عبور از عرض جاده بود، یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ با او تصادف کرد که بلافاصله گروه فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل، او را به بیمارستان امدادی مشهد منتقل کردند.»

او گفت: «طبق پیگیری به‌عمل آمده، سرهنگ سهراب عارفخانی ساعتی پس از این حادثه جان‌به‌جان‌آفرین تسلیم کرد و به دیار باقی شتافت که این عروج شهادت‌گونه در حین انجام وظیفه، تبریک و تسلیت دارد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.