برگزاری یک جلسه ویژه برای تعیین تکلیف ریحانه پارسا

«گشت ارشاد ۳» در دو راهی توقیف و نمایش

مرتضی شایسته، تهیه‌کننده پرکار سینما و دبیر شورای صنفی نمایش از تعیین تکلیف فیلمی خبر می‌دهد که به خاطر بازی ریحانه پارسا دچار حاشیه شده و در آستانه توقیف قرار دارد. خبرگزاری‌های هنری از قول شایسته نقل کرده‌اند که قرار است جلسه‌ای در تهران تشکیل شود تا مشخص شود با توجه به‌ بازی ریحانه پارسا، سلبریتی تازه مهاجرت کرده ساکن ترکیه در فیلم «گشت ارشاد 3»، آیا جدیدترین فیلم سعید سهیلی مجوز نمایش خواهد گرفت یا نه؟

قرار است جلسه‌ای در تهران تشکیل شود تا مشخص شود با توجه به‌ بازی ریحانه پارسا، سلبریتی تازه مهاجرت کرده ساکن ترکیه در فیلم «گشت ارشاد 3»، آیا جدیدترین فیلم سعید سهیلی مجوز نمایش خواهد گرفت یا نه؟

دبیر شورای صنفی نمایش ضمن اشاره به اینکه «وضعیت اکران «گشت ارشاد ۳» با توجه به حضور ریحانه پارسا در این فیلم یکشنبه بررسی می‌شود» به گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت که «با توجه به درخواست تهیه‌کننده «گشت ارشاد ۳» برای آغاز اکران این فیلم سینمایی؛ در جلسه روز یکشنبه شورای صنفی نمایش مسائلی مانند حضور ریحانه پارسا در فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» و حواشی احتمالی پیرامون نمایش این فیلم بررسی خواهد شد.»

شایسته درباره حواشی پیش‌آمده درباره زمان اکران فیلم‌های سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبی»، «مغز استخوان» و «جنایت بی‌دقت» نیز اعلام کرد که درباره زمان اکران این سه فیلم سینمایی هم در جلسه یکشنبه شورای صنفی نمایش تصمیم‌گیری و مراتب آن اعلام خواهد شد.

گفتنی است که در هفته جاری تاریخ آغاز اکران این سه فیلم در جلسه شورای صنفی نمایش اعلام شده بود که بعد از پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد هیچ‌کدام از تاریخ‌های ذکرشده درست نبوده و این سه فیلم در تاریخ دیگری اکران خواهند شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.