درگیری بین پزشکان و وزرای دولت انگلیس

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ جمعه 22 اکتبر 2021

گاردین نوشته پزشکان عمومی انگلیس با افزایش موارد ابتلا به کووید، اقدامات صنعتی پی‌درپی و تلاش دولت برای فشار بر کادر درمان در جهت ملاقات حضوری با بیماران را تهدیدآمیز دانسته‌اند. «این چالش می‌تواند اولین درگیری بزرگ» بین پزشکان و وزرا در بیش از پنج سال گذشته باشد.

نیویورک‌تایمز

فضای بین دولت و گنگ‌های تروریستی و ضد امنیتی هاییتی تیره‌وتار شده است. گزارش یک نیویورک‌تایمز با عکسی از گروه‌های تروریستی قدرتمند هاییتی نوشته گنگ‌های تروریست این کشور از سه سال پیش شکل گرفته‌اند، وحشیانه کودکان را می‌کشند و به زنان تجاوز می‌کنند و روزبه‌روز قدرتمندتر شده‌اند، حالا فضای درگیری‌ها با کشتن یک فرستاده رسمی دولت هاییتی در روزهای اخیر وخیم‌تر شده است.

گاردین

گاردین در عکس صفحه یک خود لورا کوئنسبرگ، سردبیر سیاسی بی‌بی‌سی را نشان می‌دهد و گزارش می‌دهد که او در حال مذاکره برای کناره‌گیری از سمت خود است.

گزارش دیگر این روزنامه می‌گوید پزشکان عمومی انگلیس با افزایش موارد ابتلا به کووید، اقدامات صنعتی پی‌درپی و تلاش دولت برای فشار بر کادر درمان در جهت ملاقات حضوری بیماران را تهدیدآمیز دانسته‌اند. این روزنامه نوشته «این چالش می‌تواند اولین درگیری بزرگ» بین پزشکان و وزرا در بیش از پنج سال گذشته باشد.

دیلی‌تلگراف

به گزارش دیلی‌تلگراف، وزیران انگلیس در حال بررسی پیشنهاداتی برای کاهش زمان انتظار برای دوزهای بوستر واکسن کرونا از 6 ماه به پنج ماه هستند. این روزنامه می‌گوید که کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن‌سازی و نخست‌وزیر انگلیس در بحبوحه افزایش موارد ابتلا از این تغییر حمایت کرده‌اند.

دیلی‌میل

بستری‌شدن ملکه انگلیس در بیمارستان گزارش اصلی دیلی‌میل است. این روزنامه اشاره می‌کند که اقامت شبانه بر روی ملکه -که کاخ باکینگهام گفته بود برای بررسی‌های اولیه پزشکی است – تنها چند ساعت پس از لغو سفرش به ایرلند شمالی انجام شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.