بوریس‌جانسون مخالف ماسك‌زدن!

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ دوشنبه 24 اکتبر 2021

روزنامه آبزرور می‌گوید شواهد جدیدی به‌دست آمده که نشان می‌دهد وزرای انگلیس در حال آماده‌سازی برای اعمال محدودیت‌های سخت‌تر کووید هستند. بوریس جانسون تاکنون علنا در برابر درخواست‌ها برای اجرای اقدامات طرح B که شامل اجبار مجدد ماسک در برخی مکان‌ها می‌شود، مقاومت کرده است.

دیلی تلگراف

تلگراف روز یکشنبه می‌گوید که صدراعظم ریشی سوناک افزایش چند میلیارد پوندی را برای سیستم بهداشت و درمان بریتانیا اعلام خواهد کرد، از جمله بودجه برای بازنگری دیجیتال خدمات بهداشتی. این روزنامه گزارش می‌دهد این در حالی است که ساجید جاوید، وزیر بهداشت فاش کرده که از هر 10 موسسه خدمات سلامت، یکی هنوز روی «سیستم‌های کاغذی» کار می‌کند.

 

دیلی اکسپرس

ساندی اکسپرس در گزارش اصلی منتظر آنچه صدراعظم در بودجه روز چهارشنبه اعلام خواهد کرد، است. پیش‌بینی‌ها می‌گوید 703 میلیون پوند برای «تقویت» امنیت مرزی و 3 میلیارد پوند، برای «انقلاب مهارت‌ها» اختصاص داده خواهد شد.

 

تایمز

روزنامه تایمز تحقیقات درباره قتل مادر کنیایی را روایت می‌کند. این روزنامه می‌گوید یک سرباز انگلیسی به قتل این زن 21 ساله در حین آموزش در کنیا اعتراف کرده است.

آبزرور

روزنامه آبزرور می‌گوید شواهد جدیدی به‌دست آمده که نشان می‌دهد وزرای انگلیس در حال آماده‌سازی برای اعمال محدودیت‌های سخت‌تر کووید هستند. این مقاله عنوان کرده که آژانس امنیت بهداشت بریتانیا با مقامات محلی تماس گرفته تا میزان حمایت خود از «اجرای فوری برنامه زمستانی – طرح B» را بررسی کنند. بوریس جانسون تاکنون علنا در برابر درخواست‌ها برای اجرای اقدامات طرح B که شامل اجبار مجدد ماسک در برخی مکان‌ها می‌شود، مقاومت کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.