پاسخ جالب هواداران استقلال به دبل یامگا

مهاجم تیم استقلال پس از گلزنی به ذوب‌آهن از مرز ۲۰۰ هزار فالوور در اینستاگرام گذشت

مهاجم کامرونی تیم استقلال که در اولین بازی خود با پیراهن این تیم موفق شد دو بار دروازه ذوب‌آهن را باز کند، یک شب فوق‌العاده و عجیب را سپری کرد.

۱۰ روز بعد از آنکه آرتور یامگا، ستاره فرانسوی سابق تیم وایله دانمارک توانست با گذر از تست‌های پزشکی، به توافق ۲ ساله با مدیران استقلال برسد و در دفتر مصطفی آجورلو قراردادش را به امضا رساند، توانست اولین بازی خود را برای آبی‌پوشان انجام بدهد و عملکردی از خود به جای گذاشت که شاید برای خوش‌بین‌ترین هوادار استقلال هم دور از ذهن بود. یامگا که بازی هفته اول را به‌دلیل عدم صدور مجوز از دست داده بود، از ابتدا در نقش وینگر راست بازی کرد و بارها با تکیه بر قدرت بدنی بالا و سرعت فوق‌العاده خود خط دفاعی ذوب‌آهن را آزار داد؛ او در اواسط نیمه اول، برخورد شدیدی با هافبک ذوب‌آهن داشت و از ناحیه سر دچار خونریزی شد اما در بازی ماند و شبی به یادماندنی را در فولادشهر رقم زد. گل اول روی قدرت بدنی بالا و حمل توپ انفرادی زیبا و گل دوم روی فرار عالی از پشت خط دفاعی ذوب‌آهن روی ضدحمله، باعث شد تا ستاره فرانسوی استقلال در نخستین تجربه خود در پیراهن آبی که اتفاقا ۹۰ دقیقه‌ای هم بود، ۲ بار موفق به گلزنی شود و با درخشش شروعی رویایی هم برای خود و هم برای استقلال در لیگ بیست‌ویکم رقم بزند.

نکته جالب این است که آرتور یامگا در روزهای اخیر رشد ویژه‌ای در فالوورهایش داشته و حالا همین دبل باعث شده تا طرفداران بیشتری از بین استقلالی‌ها به اینستاگرام او سر بزنند.

زمانی که یامگا به استقلال پیوست حدود ۴ هزار دنبال‌کننده داشت، اما حالا در پیشرفتی ۵۰ برابری به مرز ۲۰۰ هزار فالوور رسیده تا به نوعی بیشترین رشد طرفدار در بین فوتبالیست‌ها در یکی دو هفته اخیر را به خود اختصاص دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.