پاییز گرم سینما با رقابت هدیه تهرانی، نیکی کریمی، الناز شاکردوست و پرویز پرستویی!

فیلم‌های «بی‌همه چیز»، «تی‌تی»، «آتابای»، «آپاچی»، «بندر بند» و 5 فیلم دیگر در انتظار اکران

شهروندآنلاین: در جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد تا آخر پاییز 10 فیلم جدید سینمایی روی پرده سالن‌های سینما بروند. 10 فیلمی که در میان‌شان نام فیلم‌های مطرحی که امید فراوانی به فروش بالایشان وجود دارد، نیز به چشم می‌خورد.

ساعاتی پیش اعلام شد که در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش که با حضور اعضا در محل اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای ایران تشکیل شده؛ مقرر شده که 10 فیلم جدید از جمله فیلم سینمایی «بی‌همه چیز» ساخته محسن قرایی‌مقدم به همراه ۹ فیلم جدید دیگر تا پایان فصل پاییز روانه پرده سینماها ‌شوند. در ادامه جلسه نیز ظاهرا از یک عمر تلاش غلامرضا فرجی در دوران عضویت او در شورای صنفی نمایش قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری‌های هنری در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش علاوه بر اعلام عناوین 10 فیلم جدید آماده اکران، تاریخ دقیق آغاز اکران تک‌تک فیلم‌های جدید نیز به تفکیک مورد تاکید قرار گرفته است. بنابر این گزارش؛ فیلم سینمایی «تومان» ساخته مرتضی فرشباف از ۱۲ آبان ماه، فیلم سینمایی «آپاچی» ساخته آرش معیریان از ۲۶ آبان ماه و البته «شهر گربه‌ها» ساخته سیدجواد هاشمی و «آتابای» ساخته نیکی کریمی نیز از سوم آذرماه روی پرده سینماها خواهند آمد.

همچنین اعلام شده که روند اکران فیلم‌های جدید در آذر ماه نیز ادامه خواهد داشت. بنا بر اخبار رسیده فیلم «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی جمشید بهرامیان و «جوجه تیغی» ساخته مستانه مهاجر از ۱۰ آذرماه و «بندر بند» ساخته منیژه حکمت نیز از ۱۲ آذرماه اکران خواهند شد. روندی که در ادامه قرار است به فیلم‌های اسم و رسم‌دارتری مانند «بی‌همه چیز» و «تی‌تی» نیز برسد. در حقیقت اعلام شده که فیلم «بی همه چیز» ساخته محسن قرایی از ۱۷ آذرماه، «تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده از ۲۴ آذرماه و «عروس مردم» به کارگردانی مجید توکلی نیز از اول دی ماه روی پرده سینماها خواهند رفت.

اعلام اسامی 10 فیلم جدید اکران -تا آخر پاییز- البته در عین حال که با استقبال شماری از سینمادوستان مواجه شده که در فضای مجازی از آغاز یک فصل گرم اکران خبر داده‌اند، اما انتقاداتی نیز از بابت احتمال فیلم‌سوزی به وجود آورده است. آن هم در شرایطی که از آغاز کرونا به این‌سو کمتر فیلمی مورد استقبال قرار گرفته، بنابراین اکران فیلم‌هایی که شانس موفقیت زیادی دارند، آن‌هم در آستانه جشنواره فجر، می‌تواند با ریسک اقتصادی زیادی همراه باشد.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.