سرقت بنز با استفاده از جرثقیل نیسان

متهمان به همراه دو خودروی سرقتی به کلانتری انتقال یافتند

باند سه نفره سارقان خودرو که با استفاده از یک نیسان جرثقیل‌دار، خودروها را از معابر عمومی سرقت می‌کردند، از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند.

ساعت 19:10 دوم آبان ماه، ماموران گشت انتظامی کلانتری 128 تهران‌نو هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان دماوند، متوجه حمل مشکوک یک خودروی سواری بنز توسط راننده و سرنشین یک خودروی نیسان جرثقیل‌دار شدند.

سرنشین خودروی نیسان که خود را به ماموران مالک خودروی بنز معرفی می‌کرد، گفت که خودرویش حین حرکت خراب شده و به همین علت از راننده خودروی نیسان خواسته تا خودرویش را به این مکان انتقال دهد.

ماموران برای رفع ظن، پلاک انتظامی خودرو را استعلام کردند. در همین حین یکی از متهمان از محل متواری و عملیات دستگیری متهم آغاز شد. ماموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند از فرار متهم جلوگیری کرده و به تحقیقات پلیسی ادامه دهند.

در ادامه بررسی‌های پلیسی مشخص شد که خودروی بنز سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت از کلانتری 140 باغ فیض دارد.

متهمان که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند، در بازجویی اولیه گفتند با انتقال خودرو به این مکان قصد داشتند با همکاری همدست دیگرشان ارکان آن را تغییر دهند.

ماموران برای تکمیل تحقیقات پلیسی پس از هماهنگی‌های قضائی از مخفیگاه متهمان بازدید کردند. بدین ترتیب در بررسی‌های بیشتر یک خودروی سواری پراید را که  سابقه ثبت سرقت در کلانتری 139 مرزداران داشت، کشف کردند.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: «عضو سوم این باند نیز دستگیر شد. متهمان به همراه دو خودروی سواری سرقتی به کلانتری انتقال یافتند و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.