آوازخوانی و گیتارنوازی احسان کرمی و برزو ارجمند در لس‌آنجلس!

از لس‌آنجلس تا چهارراه پارک وی

احسان کرمی و برزو ارجمند در لس‌آنجلس روی صحنه می‌روند. این دو قرار است در کنار هم نمایشی به نام «پازل» را در آذرماه سال جاری در سالن اودیسه لس‌آنجلس آمریکا اجرا کنند. این نمایش در چهار روز متوالی اجرا خواهد شد.

پازل عشق در چهارراه پارک وی

نمایش «پازل» به گفته احسان کرمی که علاوه بر کارگردانی یکی از نقش‌های این نمایش را نیز بازی می‌کند، «همان‌طور که از اسمش پیداست، شامل صحنه‌هایی است که مثل پازل کنار هم قرار می‌گیرند. در این نمایش عشق و موسیقی محور تمام مسایل دیگر هستند و داستان آن نیز در یکی از محله‌های مشهور تهران، چهارراه پارک وی، در سال‌های مختلف با آدم‌های مختلف و در شرایط اجتماعی و تاریخی متفاوت روایت می‌شود.» «پازل» همچنین به ادعای احسان کرمی «عمدتا یک کار مشترک دو نفره» از کرمی و برزو ارجمند است که «در تهیه متن، اجرا و موسیقی نمایش کاملا نقش مشترکی داشتیم. البته دوستان دیگری هم حضور دارند که به‌زودی اسامی آنها اعلام می‌شود.»

از لس‌آنجلس تا تهران!

«پازل» البته قرار نیست تنها در لس‌آنجلس اجرا شود. احسان کرمی بازیگر و کارگردان این نمایش در این زمینه می‌گوید که «ان‌شاءالله به‌زودی در شهر‌های دیگر آمریکا، کانادا و اروپا نیز روی صحنه خواهیم رفت.» احسان کرمی همچنین وعده می‌دهد که «در ایران نیز تصمیم داریم نمایش «پازل» را روی صحنه ببریم.» به عقیده بازیگر و کارگردان نمایش «پازل» مشکلی برای اجرا در ایران ندارد: «ان‌شاءالله اجرای این نمایش در ایران نیز اتفاق می‌افتد. در حقیقت فکر نمی‌کنم مشکلی برای اجرای نمایش در ایران وجود داشته باشد.»

تهران- لس‌آنجلس پیوندتان مبارک!

کرمی در صحبت با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه ««پازل» موزیکال نیست، اما موسیقی در آن نقش بسیار پررنگی دارد» می‌گوید که قصدشان اجرای نمایشی بوده که «مقداری از تئاتر‌های مرسوم در لس‌آنجلس فاصله داشته باشد.». شهری که مردمش پیش‌تر تنها به نمایش‌های کمدی، موزیکال یا تئاتر آزاد فرصت اجرا روی صحنه می‌دادند، اما حالا با «پازل» می‌توانند شاهد آواز خواندن و گیتار نواختن او و برزو ارجمند باشند و به عبارت بهتر با توجه به پتانسیلی که در آمریکا به‌خصوص در آمریکای شمالی وجود دارد، شاهد نمایشی باشند که «فضای کلاسیک‌تری دارد و البته حالت روشنفکرانه و نمادپردازی نیز ندارد.» نمایشی که به‌دنبال مستحکم‌تر کردن پیوندی است که اخیرا به‌دلیل پیشرفت تکنولوژی و به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی و البته انتشار محصولات سینمای خانگی، بین ایرانیان ساکن آمریکا با هنرمندان ایرانی برقرار شده است…

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.