استقبال 11هزار نفری از قهرمان در شیراز

فیلم قهرمان در روز نخست اکران خود بیش از ۱۰هزار نفر را به سالن‌های سینما کشاند

رسانه‌های هنری و سینمایی خبر از استقبال مردم شیراز از فیلم «قهرمان» داده‌اند. ظاهرا این فیلم که از روز گذشته برای رسیدن به شرایط حضور در رقابت اسکار در شیراز روی پرده رفته، به شدت مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفته است…

رسانه‌های هنری و سینمایی مجازی در این زمینه گزارش می‌دهند که بنا به آمار اعلام‌شده سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران سینما) فیلم «قهرمان» تا ظهر امروز بیش از ۳۰۱میلیون تومان در شیراز بلیت‌‌فروشی داشته که در قیاس با دیگر فیلم‌هایی که در ماه‌های اخیر روی پرده رفته‌اند، یک استقبال عالی به شمار می‌آید.

خبرآنلاین علاوه بر انتشار خبر بلیت‌فروشی 301میلیون تومانی فیلم «قهرمان» نوشته که این فیلم به کارگردانی اصغر فرهادی در روز نخست اکران خود بیش از ۱۰هزار نفر را به سالن‌های سینما کشانده است. اتفاقی که می‌تواند نویددهنده این واقعیت باشد که بعد از 18 ماه رکود کامل در سینمای ایران، فیلم جدید اصغر فرهادی با بازی امیر جدیدی، محسن تنابنده و فرشته صدرعرفایی می‌تواند رونقی دوباره به سالن‌های سینماها بدهد و با اکران سراسری در سینماهای کشور می‌رود که رکود حاکم بر گیشه را بشکند.

در ادامه این خبر آمده: «قهرمان» که بر اساس آمار سمفا تاکنون بیش از ۳۰۱میلیون تومان از بلیت‌های آن فروخته شده است؛ از امروز به صورت سراسری در بیش از ۱۳۰ سالن روی پرده خواهد رفت.

نماینده سینمای ایران در اسکار نودوچهارم که تاکنون بیش از ۱۱هزار نفر را به سالن‌های سینما کشانده است، نخستین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و با دریافت جایزه بزرگ هیأت داوران، معتبرترین جشنواره سینمایی جهان را دست پر ترک کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.