گاراژ 2هزار متری در آتش سوخت

آتش‌نشانان سقف‌ها را شکاف دادند تا آتش را خاموش کنند

حریق در بازار تهران آتش‌نشانان را به محل حادثه کشاند. در این حادثه یک گاراژ 2هزار متری شعله‌ور شده بود.

سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره وقوع حریق در بازار تهران گفت: «ساعت ۱۲:۴۳ ظهر روز جمعه یک مورد آتش‌سوزی در بازار تهران، سرای عبدالوهاب بازار حضرتی به سامانه۱۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد. بلافاصله چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند. با توجه به اینکه ایستگاه شماره ۱۰۷ در فاصله کمی از این محل بود، در فاصله کمتر از یک دقیقه آتش‌نشانان به محل رسیدند.»

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: «حادثه در یک بارانداز و محوطه‌ای شبیه به گاراژ که حدود ۲هزار متر وسعت داشت، رخ داده بود. در این محل چندین انبار قدیمی کنار یکدیگر واقع شده بودند. یکی از این انبارها به وسعت حدود ۲۵۰متر سقف شیروانی داشت و در آن اسباب‌بازی کودکان و لوازم تولد نگهداری می‌شد. در قسمت بیرونی این انبار نیز وسیله چیده شده بود که دچار آتش‌سوزی شده بود. حریق به سقف‌های شیروانی سرایت کرده بود و دود زیادی از محل متساعد می‌شد، به طوری که از نقاط دیگر شهر نیز قابل مشاهده بود.»

ملکی در ادامه جزئیات این حادثه گفت: «آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خود را آغاز کردند. بخشی از سقف‌ها را شکاف دادند تا آتشی که به سقف‌ها نفوذ کرده بود نیز خاموش کنند. حریق خاموش شد و نیروها عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل را آغاز کردند. خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت. حریق تحت کنترل است و نیروها در حال ایمن‌سازی و لکه‌گیری محل حادثه هستند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.