ترس وام‌دهندگان بریتانیایی از افزایش تورم

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ جمعه 29 اکتبر 2021

دیلی‌میل گزارش می‌دهد که انگلیس قرار است اولین کشور در جهان باشد که سیگار الکترونیکی را برای کمک به ترک سیگار تجویز می‌کند. این گزارش با «جنجالی» خواندن طرح سیگار الکترونیکی می‌گوید وزیر بهداشت این کشور از طرحی بحث‌برانگیز برای کمک به سیگاری‌ها برای ترک حمایت کرده است. عکس یک نیویورک‌تایمز هم بایدن و نانسی پلوسی، سخنگوی کاخ سفید را در حال صحبت نشان می‌دهد. پلوسی بر محافظت از برنامه‌های این کشور درباره تغییرات آب‌وهوایی تاکید دارد.

نیویورک‌تایمز

عکس یک نیویورک‌تایمز بایدن و نانسی پلوسی، سخنگوی کاخ سفید را در حال صحبت نشان می‌دهد. پلوسی بر محافظت از برنامه‌های این کشور درباره تغییرات آب‌وهوایی تاکید دارد. گزارش این روزنامه می‌گوید پروژه‌های مربوط به تغییرات آب‌وهوایی اولویت‌های اصلی در پرداخت هزینه‌ها محسوب می‌شود.

تایمز

تایمز بر افزایش مورد انتظار در پرداخت‌های وام مسکن در انگلیس تمرکز دارد و می‌گوید برخی از بزرگ‌ترین وام‌دهندگان بریتانیا از جمله HSBC، Barclays و NatWest به دلیل ترس از تورم در حال افزایش نرخ هستند.

این گزارش می‌گوید که نگرانی‌ها در مورد کاهش استانداردهای زندگی پس از هشدار درباره تورم بالا و افزایش مالیات‌ها تشدید شده است.

دیلی‌میل

دیلی‌میل گزارش می‌دهد که انگلیس قرار است اولین کشور در جهان باشد که سیگار الکترونیکی را برای کمک به ترک سیگار تجویز می‌کند. این گزارش با «جنجالی» خواندن طرح سیگار الکترونیکی می‌گوید وزیر بهداشت این کشور از طرحی بحث‌برانگیز برای کمک به سیگاری‌ها برای ترک حمایت کرده است.

گاردین

گاردین هم در گزارش اصلی به طرح تجویز سیگار الکترونیکی اشاره کرده و می‌گوید که پزشکان، متخصصان پزشکی و فعالان حوزه سلامت از این خبر استقبال کرده‌اند و می‌گویند این خبر می‌تواند به سیگاری‌ها در مورد خطرات نسبی اطمینان دهد و به کسانی که برای خرید سیگار الکترونیکی مشکل دارند، کمک کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.