تصادف و سقوط خودرو درون دریا در بندرعباس

راننده کشنده جان باخت

یک خودروی سواری با یک تریلی کشنده در اسکله ۲۰ بندر شهید رجایی تصادف کرد. خودروی سواری و حادثه‌دیدگان به درون حوضچه سقوط کردند و یکی از مصدومان این حادثه جان باخت.

ادهم رضوانی، رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان درباره جزئیات این حادثه گفت: «ساعت ٣:٢٦ بامداد روز جمعه هفتم آبان‌ماه در محدوده اسکله ۲۰ (اسکله فله و جنرال کارگو) بندر شهید رجایی، یک خودروی سواری متعلق به شرکت اپراتور با کمک‌راننده یک کشنده که در اسکله ٢٠ بود، برخورد کرد. پس از این تصادف، خودروی سواری به درون حوضچه سقوط کرد. با انجام اقدامات لازم توسط حاضران در محل، تیم‌های ایمنی و آتش‌نشانی و غواصی بندر خودرو و حادثه‌دیدگان از درون آب دریا بیرون آورده شدند.»

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: «بر اثر برخورد خودرو با کمک راننده کشنده، کمک راننده تریلی جان خود را از دست می‌دهد. راننده خودروی سواری بعد از انجام اقدامات اولیه از سوی بهداری بندر شهید رجایی، به مراکز درمانی شهر اعزام شد. در حال حاضر وضعیت سلامتی او مساعد گزارش شده است.»

رضوانی ضمن ابراز همدردی با خانواده داغ‌دیده کمک‌راننده تریلی کشنده جان‌ باخته در این حادثه ادامه داد: «علت و عوامل این حادثه توسط یگان حفاظت بندر و HSE بندر در حال بررسی است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.