پایان 25 روز شکنجه در اسارتگاه گروگانگیران

قربانی به دلیل اختلافات مالی از سوی چند نفر در سراوان ربوده شده بود

یک گروگان با تلاش پلیس در شهرستان سراوان پس از گذشت 25 روز از چنگال آدم‌ربایان رها شد. آنها به دلیل تسویه حساب مالی او را گروگان گرفته بودند.

یازدهم مهرماه سال‌جاری در پی ربایش یکی از شهروندان سراوانی، شناسایی عاملان و علت و انگیزه این اقدام مجرمانه و خشن در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و شهرستان سراوان قرار گرفت.

پس از تحقیقات میدانی و اظهارات شاکیان پرونده مشخص شد علت و انگیزه این آدم‌ربایی اختلاف حساب افراد گروگانگیر با فرد ربوده شده است. آنها به دلیل تسویه حساب مالی او را گروگان گرفته بودند. بنابراین در طی چند اقدام عملیاتی مخفیگاه متهمان در حاشیه شهر سراوان شناسایی شد. در ادامه در یک عملیات ضربتی یکی از عاملان آدم‌ربایی دستگیر شد.

پس از دستگیری متهمی که در گروگانگیری نقش مستقیم داشته، دو نفر دیگر از عاملان مشارکت در این اقدام خشن و مجرمانه که فرد گروگان را به شهرستان ایرانشهر منتقل کرده بودند نیز شناسایی شدند.

در این عملیات هوشمندانه ماموران انتظامی مخفیگاه این دو مجرم تحت تعقیب را شناسایی کردند. آنها گروگان را با تیزهوشی آزاد کردند و صحیح و سالم پس از 25 روز تحویل خانواده او دادند.

سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه متهم اصلی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: «تلاش برای دستگیری سایر متهمان و همدستان این پرونده ادامه دارد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.