تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک از امروز

در 2 گام ساعات محدودیت طرح ترافیک اصلاح می‌شود

شروع طرح ترافیک از ۸:۳۰ به ساعت ۷:۳۰ صبح اصلاح شود و ساعت پایان طرح ترافیک که حالا ۱۶:۳۰ است به ساعت ۱۷:۳۰ منتقل شود که این شرایط تا روز اعلام بازگشایی مراکز آموزشی برقرار می‌ماند.

چهارشنبه هفته گذشته جلسه شورای‌‎‌عالی ترافیک تهران برای بررسی وضعیت ترافیک این روزهای تهران برگزار شد و تصمیم‌گیری بر این شد که در دو گام ساعات محدودیت طرح ترافیک اصلاح شود.

بر اساس این مصوبه، قرار شد در گام اول از امروز ۱۰ آبان ماه، ساعت شروع طرح ترافیک از ساعت ۸:۳۰ به ۷:۳۰ صبح اصلاح شود و ساعت پایان طرح ترافیک که ساعت ۱۶:۳۰ است به ساعت ۱۷:۳۰ منتقل شود که این شرایط تا روز اعلام بازگشایی مراکز آموزشی برقرار می‌ماند.

گام دوم تغییر ساعات طرح ترافیک منوط به زمان بازگشایی مراکز آموزشی است که هر روزی که تصمیم بر بازگشایی مراکز آموزشی باشد، در همان روز شرایط ترافیکی مجدد اصلاح می‌شود، به این صورت که شروع طرح ترافیک به ساعت۶:۳۰ و پایان آن به ساعت ۱۸ در نیمه دوم سال و به ساعت ۱۹ در نیمه اول سال جابه‌جا می‌شود و سایر شرایط و مصوبات اعلامی مربوط به طرح ترافیک تهران همچنان به قوت خود باقی است.

در حالی ساعات طرح ترافیک از امروز افزایش می‌یابد که برخی نگران افزایش تعداد مبتلایان به کرونا و شروع پیک ششم هستند که بر همین اساس محسن منصوری، استاندار تهران می‌گوید: «تغییر ساعات طرح ترافیک به وضعیت کرونا بستگی دارد، به گونه‌ای که اگر مولفه کرونا در تصمیم‌گیری درباره طرح ترافیک حذف شده و نگرانی در مورد آن کاهش پیدا کند، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا امکان تجدید نظر در این خصوص وجود دارد.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.