برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار با دستور مخبر در یکی از میادین میوه‌وتره‌بار

اعضای کارگروه تنظیم بازار از نزدیک در جریان روند توزیع و قیمت‌های مواد غذایی برای مصرف‌کنندگان قرار گرفتند

جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار با دستور معاون اول رئیس‌جمهوری در یکی از میادین‌میوه‌وتره‌بار برگزار شد.

شهروندآنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد مخبر و اعضای کارگروه تنظیم بازار صبح دوشنبه و پیش از جلسه کارگروه تنظیم بازار با حضور در یکی از میادین میوه‌وتره‌بار سطح شهر تهران از نزدیک در جریان روند توزیع و قیمت‌های مواد لبنی، گوشتی و تخم‌مرغ و همچنین میوه و صیفی‌جات برای مصرف‌کنندگان قرار گرفتند.

معاون اول رئیس‌جمهوری در این بازدید که مدت دو ساعت و به‌صورت سرزده انجام شد، پس از شنیدن مشکلات در نحوه توزیع و همچنین برخی تغییر قیمت‌ها دستورات لازم را به وزیران جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دادگستری برای حل مشکلات در نحوه عرضه به مصرف‌کنندگان و تفاوت قیمت‌ها در میادین میوه‌وتره‌بار و فروشگاه‌های زنجیره‌ای صادر کرد.

او همچنین در این بازدید و در گفت‌وگوی صمیمی با مردم و پس از شنیدن درددل‌ها و مشکلات آنها تاکید کرد که دولت با تمام توان و همکاری و همراهی مردم به‌دنبال رفع مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی آحاد جامعه است.

پس از این بازدید و در جلسه فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار پس از بررسی گزارش‌ها و تبادل‌نظر اعضا، تصمیمات و دستورات لازم توسط معاون اول رئیس‌جمهوری اتخاذ و جهت اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.