پاییز گرم و شلوغ؛ از گربه سیاه تا صحنه‌زنی و حکم تجدید نظر!

۴ فیلم دیگر به فهرست 11 فیلم جدید اکران اضافه شدند

نمایی از فیلم صحنه‌زنی
نمایی از فیلم صحنه‌زنی

شهروندآنلاین: دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش از اضافه شدن ۴ فیلم دیگر به اکران پاییزی خبر داد. این یعنی که پاییز سرد اما شلوغی در انتظار سینمای ایران خواهد بود…

مرتضی شایسته درباره فیلم‌های جدید اکران در ماه‌های پیش‌رو گفت که در جلسه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم‌های سینمایی «حکم تجدید نظر» ساخته محمدامین کریم‌پور از ۲۷ آبان‌ماه، «گربه سیاه» ساخته کریم امینی از ۱۰ آذر، «اتومبیل» ساخته علی میری رامشه از ۱۷ آذر و «صحنه‌زنی» ساخته علیرضا صمدی از ۲۴ آذرماه روی پرده سینماها بیایند. وعده‌ای که به این معنی است که چهار فیلم دیگر نیز به فهرست 11 فیلمی که پیش‌تر از سوی شورای صنفی نمایش به‌عنوان فیلم‌های اکران پاییزی معرفی شده بودند، اضافه خواهد شد که از نظر کمی در نوع خود بی‌سابقه است.

خبر اکران پاییزی فیلم‌های «حکم تجدید نظر»، «گربه سیاه»، «اتومبیل» و «صحنه‌زنی» در حالی اعلام می‌شود که شورای صنفی نمایش پیش‌تر عناوین 11 فیلم جدید اکران را اعلام کرده بود. طبق این گزارش «تومان» مرتضی فرشباف از ۱۲ آبان ماه، «آپاچی» آرش معیریان از ۲۶ آبان ماه و البته «شهر گربه‌ها»ی سیدجواد هاشمی و «آتابای» ساخته نیکی کریمی نیز از سوم آذرماه روی پرده سینماها خواهند آمد.

در گزارش شورای صنفی نمایش همچنین اعلام شده بود که «ملاقات با جادوگر» ساخته جمشید بهرامیان و «جوجه تیغی» مستانه مهاجر از ۱۰ آذرماه، «بندر بند» منیژه حکمت از ۱۲ آذرماه، «بی‌همه‌چیز» محسن قرایی از ۱۷ آذرماه، «تی‌تی» آیدا پناهنده از ۲۴ آذرماه و «عروس مردم» ساخته مجید توکلی نیز از اول دی‌ماه روی پرده سینماها خواهند رفت.

 

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.