جادوگر در انتظار اکران نوروزی!

انصراف فیلم «ملاقات با جادوگر» از اکران

در شرایطی که شورای صنفی نمایش از آغاز اکران فیلم «ملاقات با جادوگر» از دهم آذرماه خبر داده بود؛ تهیه‌کننده این فیلم سینمایی با اشاره به اینکه «تجربه خوبی از اکران پاییز نداریم» نمایش عمومی این فیلم را در تاریخ اعلام‌شده منتفی اعلام کرد. حمید اعتباریان در این زمینه گفت که «با توجه به تجربه ناخوشایند اکران فیلم در فصل پاییز، بنا نداریم فیلم «ملاقات با جادوگر» را در این فصل اکران کنیم.» به عقیده کارشناسان، دلیل احتیاط اعتباریان شانس بالای «ملاقات با جادوگر» (با بازی امیرمهدی ژوله، مانی حقیقی، هستی مهدوی، نسیم ادبی و علیرضا خمسه) در گیشه است!

نمایی از فیلم "ملاقات با جادوگر"
نمایی از فیلم «ملاقات با جادوگر»

جادوگر نوروزی

ساعاتی پیش رسانه‌ها از قول حمید اعتباریان، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» نوشتند که این ساخته جمشید بهرامیان در زمان اعلام‌شده از سوی شورای صنفی اکران به نمایش عمومی درنخواهد آمد. حمید اعتباریان در توضیح این موضوع گفت که «فکر نمی‌کنم فصل کنونی، فصل مناسبی برای اکران فیلم باشد.» اعتباریان در ادامه گفت که «واقعیت این است که حتی اگر هم فیلم آماده اکران شود، باز ترجیح می‌دهیم که با تاخیر بیشتری فیلم اکران شود.»

به نظر می‌رسد تهیه‌کننده «ملاقات با جادوگر» خواهان اکران نوروز است: ««ملاقات با جادوگر» یک کمدی شاد در سبک فیلم سینمایی «سن‌پطرزبورگ» است که مناسب اکران نوروز است و مطمئن هستیم در اکران عمومی هم موفق خواهد بود.»

فیلم‌سوزی دوباره؟!

تهیه‌کننده «ملاقات با جادوگر» در پاسخ به این پرسش که بر اساس چه مبنایی تاریخ دهم آذر برای اکران این فیلم تعیین شده است، گفت: «ما هنوز تقاضایی برای اکران نداده‌ایم. فیلم ما هنوز آماده نیست که برای آن تقاضای اکران داشته باشیم.» این در حالی است که پیشتر سخنگوی شورای صنفی نمایش به طور رسمی اعلام کرده بود که «این شورا هیچ نقشی در تعیین تاریخ اکران ‌فیلم‌ها ندارد»…

امیرمهدی ژوله در نقش بن‌لادن
امیرمهدی ژوله در نقش بن‌لادن

حمید اعتباریان همچنین درباره تراکم بالای فیلم‌های اکران پاییز هم صحبت کرد: «من تجربه خوبی از اکران در این شرایط ندارم. فیلم «سن‌پطرزبورگ» هم در فصل پاییز و در کنار 11 فیلم دیگر اکران شد و به تعبیری سوخت. به همین دلیل باید با شورای صنفی درباره زمان اکران «ملاقات با جادوگر» صحبت کنیم. به‌خصوص که در حال حاضر فیلم آماده نیست و باید تیتراژ و موزیک آن آماده شود و هنوز کار دارد. این فیلم به زمان اعلام‌شده برای اکران نمی‌رسد.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.