زنگ خطر جدید؛ اماراتی‌ها بازیکن اسراییلی می‌گیرند!

رسانه‌های اماراتی از توافق یک بازیکن از رژیم صهیونیستی با تیم النصر امارات خبر دادند

بازیکن اسراییلی تیم گوانگژوی چین در آستانه انتقال به النصر امارات قرار گرفته است.

بعد از اینکه رژیم اشغالگر قدس و امارات چندی پیش برای عادی‌سازی روابط به توافق رسیدند، حالا خبرهایی مبنی بر ارتباط دوطرف در حوزه فوتبال هم به گوش می‌رسد. در اولین اقدام باشگاه النصر امارات برای جذب یک بازیکن اسراییلی که در تیم گوانگژوی چین توپ می‌زند، پا پیش گذاشته است.

روزنامه‌ البیان امارات نوشت که ضیاء السبع بازیکن گوانگژوی چین با باشگاه النصر امارات به توافق رسیده و برای امضای قرارداد نهایی وارد این کشور شده تا رسما نخستین بازیکن صهیونیست شاغل در لیگ کشورهای عربی باشد.

این بازیکن از رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود اعلام کرده برای پیوستن به باشگاه النصر راهی دبی شده اما مسئولان باشگاه اماراتی هنوز واکنشی به انتشار این خبر نشان نداده‌اند.

جالب‌تر دستمزد نجومی این بازیکن است. طبق ادعای روزنامه‌ البیان قرار است باشگاه النصر دستمزد 3 میلیون یورویی را در طول فصل آینده به این بازیکن پرداخت کند.

قطعا ورود بازیکنان اسراییلی به فوتبال امارات خبر خوبی برای ایران نیست. از آنجایی که هر سال تیم‌های ایرانی و اماراتی در لیگ قهرمانان آسیا باهم روبه رو می شوند؛‌ موضوع حضور بازیکنان رژیم صهیونیستی در این تیم‌ها می‌تواند تیم‌های ایرانی را با موانعی مواجه کند.

البته النصر جزو نمایندگان امارات در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیست، اما ممکن است با ادامه این روند تیم های دیگر اماراتی هم از بازیکنان اسراییلی استفاده کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.