شروع اجلاس تغییرات آب‌وهوایی با شکاف‌ها و اتهام‌زنی‌ها

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 2 نوامبر 2021

عکس یک نیویورک‌تایمز بایدن را در اجلاس تغییرات آب‌وهوایی COP26 نشان می‌دهد، جایی که او و دیگر رهبران جهان با پیچیدگی‌های این معضل محیط‌زیستی و واقعیت‌های نیازهای جهانی به انرژی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

نیویورک‌تایمز

عکس یک نیویورک‌تایمز بایدن را در اجلاس تغییرات آب‌وهوایی COP26 نشان می‌دهد، جایی که او و دیگر رهبران جهان با پیچیدگی‌های این معضل محیط‌زیستی و واقعیت‌های نیازهای جهانی به انرژی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. تیتر این روزنامه به شکاف‌ها و انگشت‌های اتهام دراز شده به سمت دیگری در شروع کار این اجلاس اشاره می‌کند.

دیلی‌تلگراف

بسیاری از صفحات اول روزنامه‌های انگلیس به پیام ملکه این کشور به رهبران جهان در اجلاس آب‌وهوای COP26 پرداخته که در آن او درخواست کرده تا رهبران جهان هم‌اکنون وارد عمل شوند و به خاطر «فرزندان‌مان» از سیاسی‌بازی دست بردارند. دیلی‌تلگراف این سخنرانی ملکه را که روز جمعه در قلعه ویندزور ضبط شده، «مهم‌ترین مداخله او در محیط‌زیست تا به امروز» توصیف می‌کند.

گاردین

گاردین بر توافقی که توسط رهبران جهان برای توقف و معکوس‌کردن جنگل‌زدایی جهانی در دهه آینده به عنوان بخشی از بسته چند میلیارد دلاری مقابله با پیامدهای تغییرات آب‌وهوایی انجام می‌شود، تمرکز دارد. این روزنامه گزارش می‌دهد که رهبران کشورهایی از جمله چین، برزیل و ایالات متحده از جمله کسانی هستند که به این بیانیه متعهد خواهند بود.

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.