شهاب حسینی؛ محبوب‌ترین بازیگر نقش شهدا

شهاب حسینی با انتخاب بینندگان آی فیلم به عنوان محبوب‌ترین بازیگر نقش شهدا معرفی شد

شهاب حسینی نسبت به بعضی بازیگران سینما و تلویزیون، شاید نقش‌های فراوانی در آثار دفاع مقدس نداشته باشد اما بی‌شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های او در سریال «شوق پرواز» حالا باعث شده با نزدیک به 49 درصد آرا، در صدر فهرست قرار بگیرد

شهاب حسینی با بیشترین آرا به عنوان محبوب ترین بازیگر نقش شهدا در آثار ژانر دفاع مقدس انتخاب شد. این نظرخواهی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برای انتخاب بهترین بازیگر ایفاگر نقش شهدا در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی شبکه آی فیلم انجام شده بود. البته شهاب حسینی نسبت به بعضی بازیگران سینما و تلویزیون، شاید نقش‌های فراوانی در آثار دفاع مقدس نداشته باشد اما بی‌شک یکی از محبوب‌ترین بازی‌های او در سریال «شوق پرواز» حالا باعث شده با نزدیک به 49 درصد آرا، در صدر فهرست قرار بگیرد و در نظرخواهی از مخاطبان شبکه آی‌فیلم فارسی، اولین نام باشد.
«شوق پرواز» بر اساس زندگی شهید سرلشگر خلبان عباس بابایی، شهریور ماه 1390 تا بهمن ماه همان سال در قالب 24 قسمت روی آنتن رفت که با استقبال فراوان بینندگان همراه بود. کارگردان این مجموعه یدالله صمدی بود و الهام حمیدی، افسانه بایگان، شهرام حقیقت‌دوست، کوروش تهامی،‌ ستاره اسکندری و… در آن ایفای نقش داشتند. سریال «شوق پرواز» در نظرسنجی صدا و سیما نیز به عنوان بهترین مجموعه سریال سال‌های اخیر از سوی مخاطبان ارزیابی شده بود. همچنین سال 96 هم در پي استقبال مخاطبان عرب‌زبان آي فيلم، یک بار ديگر در جدول پخش كانال عربي شبكه قرار گرفته بود.
بین نام‌های دیگری که در فهرست نظرسنجی آی فیلم برای عنوان محبوب‌ترین بازیگر فیلم‌های دفاع مقدس قرار داشت، می‌توان به ترتیب به سید جواد هاشمی در نقش شهید کشوری در سریال «سیمرغ»، فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران در فیلم سینمایی «چ» و هادی حجازی‌فر در نقش حاج احمد متوسلیان در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» اشاره کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.