ساعت 30 میلیاردی رافائل نادال خبرساز شد

اسطوره تنیس دنیا با ساعت گران قیمتش بار دیگر چهره پاپاراتزی‌ها شده است

رافائل نادال در آخرین مسابقه خودش با یک ساعت فوق العاده گرانقیمت که طراحی شرکت ریچارد میلی است دیده شد؛ این ساعت حالا نادال را به چهره روز خبرنگاران تبدیل کرده است

شرکت ساعت‌سازی ریچارد میلی همیشه به ساختن و طراحی ساعت‌های لوکس و البته زیبا مشهور بوده است. این شرکت مطرح سوئیسی همکاری نزدیکی با ستاره‌های دنیای ورزش دارد و یکی از آنها رافائل نادال، تنسیور معروف اسپانیایی است.

نادال نزدیک به 10 سال است که با این شرکت همکاری می‌کند ، حالا از جدیدترین ساعت مچی خود رونمایی کرده که فوق العاده گرانقیمت است. ریچارد میلی به مناسبت همکاری چندین ساله، ساعتی طراحی کرده که در نوع خودش بی نظیر و فوق‌العاده است.

این ساعت 30 گرمی و فوق العاده زیبا با وزن اندکش مناسب ورزشکاران است و آنها می‌توانند به راحتی آنها را در تمرینات ومسابقات نیز استفاده کنند. 90 درصد جنس موتور آن تیتانیوم است و 10 درصد بقیه از آلومینیوم و وانادیوم تشکیل شده است.

این ساعت تا 12 کیلوگرم دربرابر شتاب و ضربه مقاوم است و طراحی اش از تورهای راکت تنیس الهام گرفته شده تا خاص تنیس بازان و به خصوص رافائل نادال باشد.

نکته قابل توجه استفاده از 19 تکه جواهر در ساعت جدید تنیسور برتر دنیا است که در سراسر جهان فقط 50 نمونه از آن طراحی شده است. این ساعت قیمتی در حدود یک میلیون و 30 هزار دلار دارد که با نرخ امروز ارز در ایران حدود 30 میلیارد تومان می‌شود.

بسیاری پاپاراتزی عکس نادال با ساعت جدیدش را منتشر کردند تا این تنیسور برجسته این بار به خاطر یک حاشیه جالب بیرون از زمین نامش بر سر زبان‌ها بیفتد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.