آیا دوری «کلاه قرمزی» از تلویزیون ابدی است؟!

یک خبر تلخ برای علاقه‌مندان «کلاه قرمزی»

شهروندآنلاین: ساعاتی پیش محمد لقمانیان، عروسک‌گردان مجموعه «کلاه قرمزی» با اشاره به اینکه «نه خبری از ساخت «کلاه قرمزی» است، و نه میلی به ساختنش» علاقه‌مندان «کلاه قرمزی» را با یک خبر تلخ مواجه کرد: «به نظر می‌رسد دوری «کلاه قرمزی» از تلویزیون همیشگی خواهد بود و در واقع باید این مجموعه را تمام‌شده دانست!»

محمد لقمانیان با انتشار مطلبی در فضای مجازی، در کنار یادآوری خاطرات برنامه محبوب «کلاه قرمزی» نسبت به عروسک‌های این مجموعه ابراز دلتنگی کرد. این صداپیشه باسابقه که در این مجموعه عروسک «فامیل دور» را عروسک‌گردانی می‌کند و البته صداپیشه «بچه فامیل دور» نیز هست، در مورد احتمال تولید و پخش سری جدید «کلاه قرمزی» نیز گفت که احتمالا این مجموعه به تاریخ پیوسته است.

لقمانیان نوشت: «خیلی سخت است که عروسک‌گردان «فامیل دور» و صداپیشه «بچه فامیل دور»، معروف‌ترین و محبوب‌ترین کاراکترها در محبوب‌ترین برنامه تلویزیونی (کلاه قرمزی) باشی و دیگر آن برنامه پخش نشود و آن کاراکترها دوباره جان نگیرند. در حد مرگ دلتنگ‌تان می‌شوم گاهی.»

محمد لقمانیان در ادامه نیز به احتمال خداحافظی ابدی «کلاه قرمزی» با مخاطبان اشاره می‌کند: «احتمالا برنامه «کلاه قرمزی» دیگر به تاریخ پیوسته (چون نه از آن خبری هست و نه میلی به ساختنش و نه استقبالی از مدیران)؛ ولی هم‌چنان در قلب و ذهن من و همکارانم و طرفدارانش هست و فراموش نمی‌شود. ان‌شاءالله آقای طهماسب و آقای جبلی و همکاران درجه یکم هرجا هستند شاد و موفق باشند.»

یادآوری خداحافظی ابدی «کلاه قرمزی» از تلویزیون در حالی رخ می‌دهد که آخر بار حدود دو سال پیش بود که صداوسیما با ادعای مالکیت معنوی بر عروسک‌های این مجموعه از تولید یک سریال با محوریت کاراکترهای «کلاه قرمزی» برای شبکه نمایش خانگی جلوگیری کرد. چند ماه بعد از آن هم شماری از روزنامه‌ها مدعی شدند که بحران این مجموعه گسترده‌تر شده و دیگر تیم سازنده «کلاه قرمزی» برای ساخت این مجموعه چه در سیما و چه در شبکه نمایش خانگی با تهیه‌کننده همراهی ندارد.

آن روزها محمدرضا هدایتی، عروسک‌گردان شخصیت «پسرعمه زا» نیز با اشاره به اینکه «اگر ایرج طهماسب و حمید جبلی نبودند، کلاه قرمزی 25 ساله نمی‌شد» گفته بود: «درباره «پسرعمه‌زا» هیچ نداشتیم. اول حتی عروسک هم نداشتیم. به من گفته بودند پسرعمه کلاه قرمزی است که از ده آمده. آقای طهماسب گفتند شبیه کلاه قرمزی حرف بزن که این نوع حرف زدن ماند برای این شخصیت…»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.