پیام رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان

به مناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی ضمن تبریک این روز، جوانان را رکن مهم برای ایجاد جامعه‌ای سالم، تاب‌آور و آشنا با مفاهیم بشردوستی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر متن پیام به این شرح است:
جوانان داوطلب در جمعیت هلال‌احمر یک رکن مهم برای ایجاد جامعه‌ای سالم،  تاب‌آور و آشنا با مفاهیم بشردوستی هستند.
جوانانی که در جمعیت هلال‌احمر، داوطلب خدمت به مردم می‌شوند فرزندان خانواده‌های همه اقشار جامعه هستند که پایه‌های بشردوستی در بهترین سنین عمر در آنها نهادینه می‌شود و نتیجه آموزش‌های جوانان را در زمان‌هایی که به انرژی تمام نشدنی برای خدمت به مردم نیاز داریم، درک می‌کنیم که چگونه خستگی‌ناپذیر، بااراده، بانشاط و با علم روز در عرصه‌های مختلف اجتماعی و امدادی به کشور خدمت می‌کنند.
درهای شعب جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور به روی جوانان داوطلب یادگیری و خدمت بشردوستانه باز است و بر اساس همین علاقه دوسویه بوده که خانه دوم ده‌ها نسل از جوانان ایرانی در هلال‌احمر بنا شده است.
اولین جوانان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر امروز پدربزرگ و مادربزرگ جوانانی هستند که می‌توانند مانند بزرگان خود در هلال‌احمر درس‌های مفید نوعدوستی را فرا گیرند و چراغ این راه روشن را برای نسل‌های بعدی نیز روشن نگه دارند.
من به حضور هزاران جوان پاک ایرانی در جمعیت هلال‌احمر افتخار می‌کنم و می‌دانم که همه نوجوانان و جوانان عضو هلال‌احمر نماینده این جمعیت امدادی و عام‌المنفعه در خانواده‌های خود هستند که نتیجه آن کاشتن بذرهای عشق و محبت و کمک به همنوع در قلب یک جامعه کوچک یعنی خانواده است.
سالروز تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر نقطه ای برای شروع راه بی‌پایان انساندوستی است که راهپیمایان آن، جوانان خوب وطنم هستند. این روز را به همه نونهالان، نوجوانان و جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر تبریک می‌گویم و موفقیت آنان را در درس و زندگی از خداوند خواستارم.
دکتر کریم همتی
رئیس جمعیت هلال احمر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.