استقلال و رکوردی که ثانیه آخر از دست رفت!

فجرسپاسی شیراز توانست روی آخرین شانس خود بازی را به تساوی بکشاند

با توقف استقلال برابر فجرسپاسی این تیم نتوانست روند پیروزی‌های خود را حفظ کند و از ثبت یک رکورد جدید در تاریخ خود هم بازماند.

در یکی از دیدارهای آغازین هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم حافظیه شیراز میهمان فجرسپاسی بود. نماینده استان فارس پس از 8 سال غیبت در بالاترین سطح از رقابت‌های فوتبال ایران، امسال توانست مقتدرانه راهی لیگ برتر شود و در اولین بازی بزرگ خود میزبان آبی‌های تهران بود.

استقلال پس از 3 پیروزی متوالی، به‌دنبال برد چهارم و صعود به صدر جدول رده‌بندی بود. شاگردان فرهاد مجیدی که در سه هفته ابتدایی برنده از زمین خارج شده‌اند، در صورت پیروزی به رکورد مقتدرانه‌ترین شروع خود در تاریخ لیگ برتر دست پیدا می‌کردند.

در سمت مقابل نیز فجرسپاسی پس از شکست در دو هفته ابتدایی برابر نساجی و گل‌گهر، هفته گذشته در آبادان یک پیروزی روحیه‌بخش را مقابل صنعت نفت به‌دست آورد و روز جمعه نیز در پی استفاده از فرصت میزبانی بود.

استقلال که از هر دو بازیکن خارجی خود از ابتدا استفاده می‌کرد، به‌خاطر کیفیت نامناسب زمین چمن حافظیه خیلی نمی‌توانست برنامه‌های خود را در زمین اجرا کند؛ چالشی که در نیمه دوم با بارش شدید باران جدی‌تر هم شد.

بعد از تساوی بدون گل دو تیم در نیمه اول، دقیقه 60 بود که استقلال از روی نقطه پنالتی توسط یامگا به گل برتری دست یافت. شاگردان مجیدی که این نتیجه را تا دقیقه 90 حفظ کرده بودند، در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف‌شده و در دقیقه 5+90 روی یک کرنر و اشتباه مدافعان و دروازه‌بان خود گل تساوی را دریافت کردند. بدین‌ترتیب استقلال برای اولین بار در هفته چهارم دروازه‌اش باز شد و پیروزی را هم از دست داد.

با پایان بازی و نتیجه یک‌بریک استقلال موقتا با 10 امتیاز صدرنشین شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.