زغال‌سنگ‌های جهان دیگر نمی‌سوزند!

کیوسک؛ نگاهی به روزنامه‌های جهان؛ جمعه 5 نوامبر 2021

پایان زغال‌سنگ در معرض دید است؛ عکس یک نیویورک تایمز انبوهی از خودروهای  زغال‌سنگ در لهستان را نشان می‌دهد؛ لهستان یکی از 40 کشوری است که روز پنجشنبه در اجلاس جهانی تغییرات اقلیمی گلاسکو متعهد شدند استفاده از این سوخت را به تدریج حدف کنند.

نیویورک‌تایمز

پایان زغال‌سنگ در معرض دید است؛ تیتر عکس اصلی نیویورک‌تایمز؛ انبوهی از خودروهای زغال‌سنگ در لهستان را نشان می‌دهد؛ لهستان یکی از 40 کشوری است که روز پنجشنبه در اجلاس جهانی تغییرات اقلیمی گلاسکو، متعهد شدند استفاده از این سوخت را به تدریج حدف کنند.

دیلی‌میل

روزنامه دیلی‌میل گزارش اصلی خود را به داستان یک برقکار بیمارستان در انگلیس اختصاص داده که اعتراف کرده است حداقل 100 جسد را در سردخانه‌های محل کارش آزار جنسی داده. این روزنامه می‌گوید این پرونده یک بررسی امنیتی بزرگ در سیستم بهداشت و درمان بریتانیا راه انداخته است؛ بستگان قربانیان می‌خواهند بدانند چگونه دیوید فولر اجازه داشته به تخلفات خود در طول دهه‌ها کار در کادر خدمات بهداشت و درمان ادامه دهد.

 

گاردین

گاردین می‌گوید که محافظه‌کاران انگلیس پس از آنچه که «چرخش تحقیرآمیز دولت» توصیف می‌شود، «در بحران فرو رفته‌اند».

این روزنامه گزارش می‌دهد که ساختمان شماره 10 دولت در کمتر از 24 ساعت بعد از اینکه به نمایندگان مجلس دستور داد تا از اصلاحیه‌ای حمایت کنند که از تعلیق نمایندگان با اصلاح سیستم استاندارد جلوگیری می‌کرد، حمایت خود را از پترسون نماینده حزب محافظه‌کار که قرار بود به دلیل نقض قوانین تعلیق شود، پس گرفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.