اعترافات تلخ رامبد جوان درباره دلایل تولید خندوانه!

شمارش معکوس برای بازگشت رامبد جوان به تلویزیون

بازگشت رامبد جوان به قاب تلویزیون یکی از مهم‌ترین اخبار روزهای اخیر جعبه جادو می‌تواند باشد. اتفاقی که در یکی از راکدترین دوره‌های تلویزیون می‌تواند این رسانه را یک بار دیگر به افزایش بینندگانش در روزهای آتی امیدوار کند. برای همین هم هست که رسانه‌های نزدیک به صداوسیما چند روزی است شمارش معکوس را برای بازگشت رامبد و «خندوانه‌»اش آغاز کرده‌اند.

بازگشت رامبد جوان

روز گذشته در پیج رسمی «خندوانه» در اینستاگرام اعلام شد که این هفته شاهد بازگشت سری هشتم این مجموعه با آیتم‌های تازه خواهیم بود. این فصل تازه که قرار است از ۱۷ آبان‌ ماه روی آنتن شبکه نسیم برود، سری هشتم این برنامه تلویزیونی است.

روابط عمومی «خندوانه» در صفحه رسمی‌اش علاوه بر انتشار اطلاعیه‌ای درباره «آغاز پیش‌تولید سری هشتم «خندوانه» با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا»؛ خبر از «طراحی آیتم‌های جدیدی برای سرگرم کردن تماشاگران برنامه» داده که قرار است «در کنار آیتم‌های ثابت و پرطرفدار و همیشگی این برنامه روی آنتن بروند». خود رامبد جوان نیز در این زمینه گفته که «در سری جدید آن‌قدر آیتم‌ها و مواضع جذاب و انسانی و دوست‌داشتنی خواهیم داشت که می‌تواند لحظه‌به‌لحظه حال مردم را خوب کند.»

همچنین درباره زمان پخش فصل جدید این برنامه نیز گفته شده که «خندوانه هشتم» از ساعت ۲۳ روز ۱۷ آبان روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. به گفته سازندگان این برنامه، «خندوانه» چهار شب متوالی، از دوشنبه تا پنجشنبه پخش و در ساعت‌های ۴ بامداد، ۱۱ صبح و ۱۷ عصر روز بعد نیز تکرار خواهد شد.

جناب‌خان به عنوان یکی از بخش‌های ثابت برنامه، در سری هشتم خندوانه نیز جایگاه ثابتی دارد
جناب‌خان به عنوان یکی از بخش‌های ثابت برنامه، در سری هشتم «خندوانه» نیز جایگاه ثابتی دارد

اعتراف تلخ رامبد جوان

علاوه بر اعلام رسمی آغاز پخش سری جدید «خندوانه»، اما، در روزهای اخیر صحبت‌های رامبد جوان درباره بی‌انگیزگی‌اش در سری قبلی -هفتم- برنامه نیز توجه رسانه‌های هوادار «خندوانه» را به خود جلب کرده است. رامبد جوان در این زمینه به ایسنا اعتراف کرده که در فصل هفتم «خندوانه» انرژی و انگیزه همیشگی را نداشته و البته قول داده که فصل جدید را با انگیزه ۱۰۰درصدی شروع خواهد کرد.

رامبد جوان در این زمینه گفته: «اعتراف می‌کنم در فصل گذشته انگیزه و انرژی‌ام کم بود. من هم به اندازه همه آدم‌ها استرس، نگرانی و دلواپسی کرونا را داشتم و می‌ترسیدم هر لحظه اتفاقی بیفتد و خدای ناکرده باعث انتشار بیماری شویم. این خیلی استرس‌زا بود. از طرفی حال مردم هم بد بود. به هر حال مسائل اقتصادی به روزگار آدم‌ها فشار می‌آورد و این هم مزید بر علت شده بود تا من هم تحت تاثیر این فضا انرژی لازم را نداشته باشم.»

دلیل تولید خندوانه

جوان با اشاره به اینکه «ذکر دلایل علمی که باعث ساخت این برنامه شد از نان شب واجب‌تر است» گفته که «فصل جدید ارجاعی خواهد بود به اینکه چرا خندوانه ساخته شد.»

رامبد جوان با اشاره به اینکه «استانداردی جهانی درباره استرس وجود دارد که می‌گوید اگر روزانه ۱۶۰ واحد استرس به انسان وارد شود، نیاز به استراحت و ریکاوری دارد؛ اما متاسفانه ایرانی‌ها روز را تا ۱۰ صبح با ۱۸۰ واحد استرس شروع می‌کنند»؛ می‌گوید که «خندوانه و در کل شاد بودن می‌تواند استرس را در آدم‌ها کم کند و این دلیل اصلی ساخت و تولید چنین برنامه‌ای است.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.