سبقت ترامپ از بایدن در رقابت فرضی

نتیجه نظرسنجی کالج امرسون برای انتخابات ۲۰۲۴: ترامپ ۴۵ درصد، بایدن ۴۳ درصد

در ابتدای ماه نوامبر، تنها ۴۱ درصد از رئیس‌جمهوری آمریکا حمایت کردند و نیمی از آنها (۵۰ درصد) با او مخالف هستند

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اگرچه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا برنامه‌های خود را برای شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ اعلام نکرده است، اما در موقعیت خوبی برای رقابت دوباره با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا قرار دارد و حتی می‌تواند در مقابل او پیروز شود.

به گزارش نیوزویک، یک نظرسنجی که توسط کالج امرسون منتشر شد، نشان می‌دهد ترامپ در یک رقابت انتخاباتی فرضی، بایدن را شکست می‌دهد. در حالی که در این نظرسنجی نه ترامپ و نه بایدن مورد حمایت اکثریت رأی‌دهندگان قرار ندارند، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با دو امتیاز از رئیس‌جمهوری فعلی جلوتر است.

آخرین داده‌های نظرسنجی امرسون نشان می‌دهد که ۴۵ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی از ترامپ حمایت می‌کنند در حالی که تنها ۴۳ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به جو بایدن رأی می‌دهند

آخرین داده‌های نظرسنجی امرسون نشان می‌دهد که ۴۵ درصد از رأی‌دهندگان آمریکایی از ترامپ حمایت می‌کنند در حالی که تنها ۴۳ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی به جو بایدن رأی می‌دهند. در همین حال، ۱۱ درصد از رأی‌دهندگان اعلام کردند که می‌خواهند به «فردی دیگر» رأی دهند و یک درصد نیز اعلام کردند هنوز تصمیمی نگرفته‌اند.

از آخرین نظرسنجی امرسون در اوایل ماه سپتامبر، فاصله بین ترامپ و بایدن کمی افزایش یافته است. نظرسنجی قبلی نشان داد ترامپ تنها با یک درصد از بایدن پیشتاز است. از طرف دیگر اکثر رأی‌دهندگان در نظرسنجی پیشین از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات حمایت می‌کردند. در نظرسنجی پیشین، ترامپ ۴۷ درصد آرا و بایدن ۴۶ درصد آرا را کسب کرده بود.

نظرسنجی امرسون همچنین نشان می‌دهد که میزان محبوبیت بایدن همچنان درحال کاهش است و میزان مخالفت با او روندی صعودی دارد. در ماه سپتامبر، ۴۶ درصد از رأی‌دهندگان بایدن را تایید می‌کردند در حالی که ۴۷ درصد مخالف او بودند.

اکنون در ابتدای ماه نوامبر، تنها ۴۱ درصد از رئیس‌جمهوری آمریکا حمایت کردند و نیمی از آنها (۵۰ درصد) با او مخالف هستند. محبوبیت بایدن در میان رأی‌دهندگان سیاهپوست بیشترین کاهش را داشته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.